7/24/10

kimono

kimono_top1

kimono_top7

kimono_top2

kimono_top5

kimono_top3
עליונית בסגנון קימונו פנלופה ומוניקה קרוז למנגו, שורטס זארה, גופיה השאלתי מאמא, חגורה השאלתי מאריאלה, תיק ונעליים H&M, משקפי שמש מהסופרפארם

כמעט תמיד פריטים מהליין של פנלופה ומוניקה קרוז לרשת האופנה הספרדית מנגו הדיפו בעיני ניחוח מסוים של נפוטיזם (אין לי שום דבר נגד השחקנית הספרדייה היפהפיה, אבל לא ברור לי מה היא בדיוק מבינה בעיצוב אופנה וכנראה שגם אחותה הנחמדת לא היתה זוכה בליין נחשק במנגו, על שמה, אלמלא היתה אחותה...). עם זאת, אחרי שנתקלתי בעליונית המשי הזו בסגנון קימונו שהנפיקו השתיים, אני חוזרת בי מכל הטלת דופי ורבב - היא פשוט מושלמת ואוורירית להפליא! פנלופה ומוניקה שולטותתתתת!!
כפי שניתן לראות, אני ממשיכה לשובב את נפשי בקיץ זה על ידי ניסיונות ללבוש יותר משכבה אחת, בתנאי שהשכבה העליונה תהיה קלילה עד כמה שאפשר. ואחרי הפונצ'ו התחרתי והעדין, הגיע תורו של ג'קט הקימונו הדקיק. בעיקרון העליונית הזו הגיעה יחד עם חגורת בד המאפשרת לקשור אותה בתור חולצה אך החלטתי לוותר עליה וללבוש את הפריט כג'קט פתוח, גדול מידות (oversized) ומתבדר ברוח.
לגבי שאר מרכיבי האאוטפיט, ובכן, לא יכולתי להסתמך על המלתחה הפרטית שלי במהלך הסופ"ש ולא ממש הבאתי יותר מדי דברים איתי לחיפה, אז נעזרתי בהשאלות מאמי ומאריאלה והוכחתי לעצמי שגם בהיעדר הארון הענקי והמפוצץ שלי אני מסתדרת מצוין. יש בזה משהו מאוד משחרר.
תודה לאריאלה על הצילומים ולא תודה ליתושים שחגגו הפעם על כף רגלי השמאלית. המשך סופ"ש ושבוע טוב לכל!

Almost every time I checked them out, items from the Penelope and Monica Cruz for Mango line had an added vibe of nepotism in my view. I mean, I have nothing against the gorgeous Spanish actress and mega star, but, come on, what does she really know about fashion design? And I guess her lovely sister wouldn't have got this sought after gig at Mango if she wasn't her sister... BUT, after I came across this amazing kimono style top this duo has brought to Mango, I totally take back everything I just said and any flaw I tried to find. It is just perrrrrfect! Penelope and Monica rule!!
As you can see, I keep amusing myself and challenging myself to wear more than one layer in the scorching Israeli summer (without suffering of course), and after trying the lovely and lacey summer poncho, it was time for this light-weight kimono jacket. It actually came with a fabric belt to tie as a top but I decided to put that aside and wear it as an open oversized jacket.
Regarding the rest of my outfit, I couldn't realy on my private wardrobe this weekend since I'm spending it away in Haifa, and I didn't bring too much stuff up here with me, so I had a few things borrowed from my mom and from Ariela (blog photographer, sister in law, etc.). I was also able to prove to myself that I can do just fine even without my huge closet at my disposal. That feels very liberating...
Thanks to Ariela for the pics and no thanks to the mosquitos who munched on my left foot this time (hence the band-aid...).
Have a great weekend!

Outfit detail: kimono jacket Penelope and Monica Cruz for Mango, denim shorts Zara, tank borrowed from my mom, belt borrowed from Ariela, bag and shoes H&M, sunglasses from the pharmacy

24 comments:

This is lovely ! By the way, you've got some amazing eyes

See U

אהבתי, אהבתי, אהבתי, את נראת מדהים
באוטפיט הזה, אני בהחלט מסכימה איתך
הקימונו/ ז'קט אוברסאיז מדליק ומשדרג את המראה, אם הקימונו זהקצפת
אזיי הסנדלים הינם הדובדבן.
בקיצור מדליק !!!
ביי וסוף שבוע מהנה וכנה שיותר קדיד לכולן.
לינדה H

הכי אהבתי את הנעליים, הן מדהימות..

וואו דר, הקימונו מגניב נורא!
הוא גם נראה נעים מאוד וקליל....
אני חייבת לומר לך שאני מאוד אוהבת
שאת לובשת אאוטפיטים פחות רומנטיים ויותר בכיוון הקז'ואל המגניב (כמו זה).

I really like your shoes. they are very feminine
The kimono has gorgeous colors

מקסים!שמעתי על הבלוג,פעם ראשונה נכנסתי..אהבתי מאוד

העליונית מדהימה!! היא מהעונה הנוכחית?

העליונית באמת מקסימה. בארץ היא מתאימה לכל העונות. הבלוג שלך חינני ותמיד מעניין, אני מבקרת בו באופן קבוע.

חיפאית טריה מביעה עניין-הצילומים שלך מהעיר?

וואו, עליונית מקסימה ומשתלבת מדהים באאוטפיט. אהבתי לחלוטין!

הילה - נכון?! :) גם אני נורא התלהבתי כשראיתי אותו, לא יכולתי להתרכז בשום דבר אחר... :) וזה הכיוון כרגע, נראה לאן הוא יתפתח. תודה!

Linda H -
מגניב, ואיך אפשר קצפת בלי דובדבן... :) נראה לי שהדובדבן הזה הוא מעין התגשמות עממית וזמינה של חלומותי על נעלי ברברי קיץ 2010... שיהיה שבוע נעים!

josefina - מחיפאית בדימוס, אני שמחה לשמוע שהעולם נוהג כמנהגו - אחד עוזב, שני בא. :) והתמונות האלה אכן צולמו בחיפה.

revitb - תודה! נראה לי שלא. השגתי אותה במנגו עודפים בקניון חיפה (לכן אני מניחה שמדובר בעונה אחת או יותר אחורה).

schiller - תודה על הבעת האמון! :) ובדיוק חשבתי על איך אני הולכת לשלב אותה גם בחורף או בסתיו אז נראה לי שהיא בהחלט תהיה שימושית לרוב ימי השנה כאן.

מרינה גולדשטיין - ברוכה הבאה! תמשיכי לבקר :)

בהחלט מקסים הקימונו הזה.
לגבי יתושים במהלך צילומים... תמר ואני נכוונו שתינו מיתוש הנמר האסיתי במהלך צילומים לפוסט לשבועות לפני כחודשיים. בעקבות אותן עקיצות נאלצתי לקחת סטרואידים כמה ימים (שלא נדע!) ועוד איזה משהו אנטיהיסטמני. היזהרי לך מהכולירע הזה. בייחוד במקומות צילום "אקוזטיים".

סופ"ש נעים,
שרונה

שרונה - OMG !! מלחיץ... העקיצות שלי קרו כתמיד דווקא במהלך הלילה, להלן הפלסטר שכבר באתי איתו מהבית :) ומקומות צילום אקזוטיים זה כבר לא בשבילי, נהייתי עצלנית מדי, רק מה שברדיוס 5 דק' מהבית או בדרך שלי לאנשהו. רק בריאות, תשמרו על עצמכן!!

אין לי מילים בכדי להביע , כמה אהבתי את הלוק הזה! הצילום והזויות מושלמות. איזה יופי!

אביטל.

אחד הפריטים היותר מיוחדים שראיתי לאחרונה! גם הנעליים שלך ממש מהממות! ממש אהבתי את הלוק

Stunning as usual! I love your shorts and heels

השיכמיות האלו הן באמת הדבר החם הבא!
גם אני במקרה קניתי ז'יקט מאוד מוצלח מהליין של האחיות קרוז. מעניין עד כמה הן באמת מעורבות בעיצוב של הבגד.... בכל מקרה, נראה שהקו שלהן הוא מאוד נשי ומחמיא לגזרה כך שאני מקווה שנמשיך לראות עוד ממנו!

just lovely (;
אהבתי מאוד את הקימונו, והאוטפיט כולו באמת יצא מאוד משחרר כזה ונראה כיפי ללבישה D:

מצאתי עוד העתקה; אני אומרת לך, הבלוגריות האלה בגולה אין להן בושה: http://www.fashionsquad.com/kimono

ariella - ראיתי את זה אתמול וחשבתי: בתיה - איזו טלפתיה! והקימונו הירוק הזה מגניב ביותר.

tal - אכן כן! אם הוא לא היה כיפי זה לא היה קורה... :)

LookinFab - אני חושבת שלכל קולקציה מצטרפים כמה פריטים מהליין הזה (אם הוא עדיין ממשיך), בכל מקרה המחירים בדר"כ די יקרים, עדיף לתפוס את המציאות האלה בחנויות העודפים, אחרי עונה או שתיים בהנחה טובה.

lili loft - תודה! גיסתי החמודה שיחקה אותה כהרגלה בקודש :)

וואו קימונו מהמם! הוא משדרג את כל המראה "הפשוט" של שורט'ס וגופיה, או כל דבר אחר בעצם

תמונות ממש יפות :))

אגב אני כמעט תמיד נכנסת לבלוג הזה בשביל לקבל רעיונות ושילובים, יש לי בארון המון פריטים ששמתי לב שיש גם אצלך ואף פעם לא חשבתי לשלב עם דברים אחרים כמו שראיתי כאן.
בלוג ממש טוב לכל חובבות וחובבניות האופנה :)

הורסת את הבריאות!!!
הכי הכי יפה לך ככה!