7/6/10

new digs

sheer_leopard_top2

sheer_leopard_top1

sheer_leopard_top5

sheer_leopard_top3

sheer_leopard_top4

ככל שהקיץ מתקדם הבחירות האופנתיות נעשות די שגרתיות: חולצה חצי שקופה ואוורירית בתוספת חלק תחתון קצר (חצאית, שורטס...) - אלה פחות או יותר המדים. דווקא היום ואתמול בחרתי בג'ינס ארוך כחלק התחתון אבל זה היה יותר אילוץ מאשר בחירה (ג'ינס ארוך ביולי-אוגוסט זה סוג של מזוכיזם), עקב מתקפת יתושים נפשעת על רגלי הלבנבנות. ואתם יודעים כמה אני שונאת אילוצים אופנתיים. אני מקווה שהיתושות נחנקות להן איפשהוא מהדם שהן מצצו ממני... הא לכן!
ונחזור לפניסטיל ג'ל... כלומר לאאוטפיט: את המרכיבים הוצאתי היישר מהארון: החולצה נמצאת ברשותי כבר 10 שנים בערך וכנ"ל גם החצאית - כל כך הרבה זמן שאני לא מצליחה לזכור מאיפה היא הגיעה בכלל. החולצה משמשת לי מעין קייס סטדי לפריטים שמצדיקים את קיומם ורכישתם גם אחרי שנים רבות (בניגוד לכאלה שבעת 'סדר פסח' בארון מעוררים קריאת: "מה לעזאזל חשבתי לעצמי כשקניתי את זה??!" האמת, לא קורה לי המון אבל כשכן אני מרגישה תחושת כישלון אישית!).
המסקנה העיקרית שלי לגבי פריטי לבוש ברי קיימא היא טרנדיות במידה והתאמה לסגנון האישי. מבחינת טרנדיות, ההדפס המנומר (האמורפי משהו) לא ממש נעלם אף פעם, עם פיקים של 'חזרה לתודעה' ומבחינת סגנון אישי, הדיטיילים המרובים, השרוכים המשתלשלים מפה ומשם והשרוולים האסימטריים נכנסים לקטגוריה של דברים שעושים לי את זה בבגדים.
לנ"ל צירפתי כמה שרשראות ואת האקססורי האהוב בעיצובי ויצאתי לדרכי...
תודה רבה לאריאל על הצילומים!

As summer progresses my fashion choices are becoming pretty routine: semi-sheer blouses accompanied by something short as a bottom part (skirts, shorts...) - these are my uniform. And, on the contrary to what I just wrote, I chose to wear skinny jeans yesterday and today. Well, it was a constraint more than a choice, due to an atrocious mosquito attack my poor white legs have been subjected to... I hope those damn mosquitos are choking on my blood...
And back to the outfit... I was shopping my closet for these garments and I'm really happy- I have this top for about 10 years now, and the skirt for a similar amount of time, I can't even remember where I got it from. And I see this top as a case study for clothing which serve me in the long run - the kind of garments that justify their purchase even after 10 years (as opposed to those which you stumble upon while reorganizing the closet and by mere sight make you utter: "What the hell was I thinking when I got this??!").
My main conclusion about this is that a garment will serve you well in the long run if it is only moderately trendy, and if it suits your personal style. Trend wise, the (somewhat amorphic) leopard print is never out of style, with certain peaks of "trendyness" and from my personal style point of view, the multiple details, hanging lacing here and there and asymmetrical sleeves make this a fun and interesting top.
I added a couple necklaces and my lovely hand decoration, made by moi, and that's about it...

9 comments:

I totally agree with everything you've written in this post! My golden rule is to never throw away any piece of clothing I own, as we never know when will it become fashionable again, might be 10 years, but might just a few months as well!
I love this combination! :)

x

דעותינו חלוקות לגבי האאוטפיט, אבל התמונה הרביעית מקסימה.

האוטפיט כאמור קיצי, חולצה מוצלחת, חצי שקופה והקשרים בכתף עם הפאטרן
החייתי, אבל אני אהבתי יותר מכל את
האביזרים, הטבעת עם האבן הכחולה מדהימה בעיניי !!!
שרשרת כף היד מדליקה, אהבתי אהבתי.
ביי
לינדה H

אין כמו התחושה שבלמצוא פריט ישן מלפני שנים רבות בארון הבגדים, ולמצוא שהוא עוד טרנדי במידה ולביש בהחלט!
בדיוק בשבוע שעבר הוצאתי מארון הבגדים שלי שמלה לבנה קצרה בת 12 שנה, שקטפה מחמאות רבות בקרב חבריי. מודה שהתביישתי לספר להם שהשמלה היא מגיל 12 :)

שרונה

photo.fashion.passion - למה להתבייש? תתגאי בזה! לא כל אחת נכנסת לבגדים של עצמה מגיל 12 ולא כל אחת גם משכילה לשמור את הדברים הטובים לאורך שנים. כבוד... :)

אני חוזרת ואומרת שוב שהצמיד-טבעת שלך (שהכנת) פשוט מקסים !
חולצות אווריריות חצי שקופות בקיץ זה אכן פריט אידאלי וכיפי במיוחד.
יש לי כבר כמה ואני מחפשת עוד :]
אבל אין לי זמן לחפש..וזה לוקח לי את הזמן גם להתקדמות הבלוג..או לחוויות אחרות ב"חופש"..בגרויות :(
כשהכל ייגמר, נראה לי שאני באמת אעשה איזה סדר קטן בארון D:

אגב, הפוסט במקרה צולם בשדרת הנרקיסים בר"ג ? (בשיכון ותיקים ?!). זה ממש נראה כמו. אני גרה ממש שם. אפילו יש לי שם פוסט בבלוג ! D: אם כן...מה את עושה בר"ג ?D:

קונגרטס און דה ניו קריב בייבי!!!
סוף כל סוף,
The Zion has landed.

תעשי חיים, רואים שאת עושה חיים כבר בשלב הזה.

חיבוקים

Hi Dar, is a summer look, the ring is very nice, is what have you done?, I love
A big hug from Spain.