7/16/10

summer poncho

summer_poncho1

summer_poncho2

summer_poncho4

summer_poncho6

summer_poncho5
פונצ'ו תחרה ופרנזים eBay, שורטס מג'ינס ישן שעבר קיצור, שרשרת וטבעת H&M, משקפי שמש מהסופרפארם, נעליים מארני

הגיעו חודשי הקיץ המהבילים, כאלה שמהווים אתגר רציני לכל חובבת אופנה שמעדיפה לעטות על עצמה בימים כתיקונם יותר משכבה אחת של בגדים. ובתור תושבת חדשה של אזור חיוג 03 אני חייבת להודות שכאן זה אפילו עוד יותר קשה ועומס החום המורגש פלוס הלחות המטורפת כבדים הרבה יותר מבחיפה הצפונית והממוזגת. בוודאות.
חודשים כאלה יכולים לגרום לאחת משתי תגובות אופנתיות: או לאבד מוטיבציה לחלוטין ולהיכנס לתרדמת קיץ שהתסמין העיקרי שלה הוא חרם על 90% ממה שיש בארון, או להתמודד על ידי מציאת פריטים 'מתחכמים' כגון הפונצ'ו הזה הכולל שלושה כיווני אוויר. מאז שהוא הגיע בדואר אני סופר מבסוטה וכמו כל פריט לבוש הכולל פרנזים, מיד הגשים את הציפיות ממנו והוא מהפנט ומרתק את החתול (ואותי) תדיר.
לפונצ'ו צירפתי מכנסונים מג'ינס, משקפי שמש מנומרים שהיו ללא ספק מציאת השבוע ואת נעלי העקב של מארני בעלות עקבי העץ, שמבחינה ויזואלית עושים לי את זה יותר מכל סוג אחר של עקבים בזמן האחרון (אני מניחה שמבחינה אודיטורית, לשכנים הם עושים את זה קצת פחות..).
תודה לאריאלה על הצילומים! סופ"ש נעים!

Those hot hot summer months have arrived, the ones that really present a challenge for any fashion lover (at least in the middle east) who prefers to wear more than one layer of clothing. And as I look at fashion blogs from northern Europe I can't help but wish I was living in a northern place, where I could at least wear a light jacket during summer.
For people who live in warmer areas, this time of year can lead to one of two main reactions: either to boycott 90% of what you have in your closet, or to deal with the situation by finding garments that are super breezy like this poncho which is totally open, except for one seam. Since I got it in the mail I'm really happy, and as expected from fringed garments it provides entertainment and functions as a hypnotizing device for (both me and) the cat.
I added to it a pair of denim shorts, oversized tortoise-esque sunglasses I found at an Israeli pharmacy chain store (I love finding stuff in random places) and my beloved Marni clog like pumps which are perfectly suitable for my current obsession with wooden heels.

Outfit details: lace and fringe poncho from eBay, denim shorts an old pair of zara jeans I cut off, necklace and ring H&M, sunglasses from the pharmacy, shoes Marni

Have a great weekend all!

23 comments:

איזה מדהימה,
ממש אהבתי את הכל ואני לגמרי חומדת לך בפונצ'ו הקייצי, פריט שימושי למגזר התל אביבי.

ולמצוא משקפי שמש בסופר פארם זה לא מציאת השבוע אלא מציאה החודש ! :)

דר,

לוק מהמם.
כל כך יפה לך הבוהו שיק.
אני חושבת שזה by far הלוק שלך שהכי אהבתי עד היום.
לפני חודשיים בערך הרכבתי לעצמי אאוטפיט ממש דומה וצילמתי אותו סתם למען התיעוד, אם אמצא את התמונות אשלח לך.

הילה

I'm dreaming about this kind of shoes for the forthcoming Autumn...When it gets too cold for clogs, these are an amazing alternative!
Loving the entire outfit as well! :)

xoxo

Poncho is a very nice and fits you perfect.
Greetings from Spain

התמונה הראשונה יכולה בקלות להשתלב בכל גלריית תמונות מקואצ'לה, ובגאווה רבה. פלוס המארני נהדרים - שהשכנים יפגינו מעט סובלנות למען מטרה אסתטית חשובה

אוטפיט מדהים לקיץ תלאביבי 1
רוח חמה של שנות ה 60 העליזות,
במיוחד אהבתי את הנעליים.
שבת שלום.
לינדה H

את מהממת! מדליק בטירוף הפונצ'ו הזה, מקנאה כל כך באנשים שיודעים לקנות פריטי אופנה מוצלחים און ליין. אני מהסוג שחייב למדוד על עצמי לפני שאני קונה, לא מסוגלת וגם לא יודעת אחרת.

סופ"ש קריר ומצנן,
שרונה

What a stunning poncho! I can't stop looking at it. It's so delicate and sophisticated at the same time..
Beautiful outfit!

love your shoes
and your glasses
great outfit


kiss
nicoletta



http://thescentofobsession.blogspot.com/

ואללה? ברוכה הבאה לאזור החיוג!
יאללה את חייבת ביקור אצלי בחנות, חייבת!
האאוטפיט משגע!

דר את נראית מקסים! הפונצ'ו נראה כ"כ מרענן למזג אויר הרצחני במרכז, וחוץ מזה - הצבע שלו מאוד מחמיא לך. שבוע טוב שיהיה לך:)

ואו זה מקסים... זה יכל היה להראות כ"כ שוק חח אבל אין עלייך גרמת לזה להראות נהדר.

ורציתי לספר לך שאת מופיעה באתר של ELLE הספרדי בין 60 בלוגי אופנה מסביב לעולם :))
http://www.elle.es/moda/tendencias/la-vuelta-al-mundo-en-60-blogs/(offset)/27/(img)/184568

מזל טוב בובה!

shira - תודה! באמת מצאתי אותם כבר החודש, אבל שיערתי שהם יעברו עוד כמה הנחות אז החלטתי לחכות. הסבלנות לפעמים משתלמת... :)

הילה - שלחי שלחי, אני אוהבת תמונות בוהו שיק. מגניב!

מיכל - פשש... איזו מחמאה! ולגבי השכנים, הכלב שלהם נובח בלי סוף אז זו הנקמה הקטנה שלי. סתם. כמה רקיעות קטנות לפני היציאה מהבית וזה הכל, נראה לי שאפשר לעמוד בזה :)

Linda H - כמוני כמוך. הנעליים הן ללא ספק מהאהובות ביותר :)

שרונה - את בהחלט לא לבד בעניין וגם לי יש לפעמים לבטים, אבל אחרי כמה וכמה קניות אונליין והרבה מאוד וינדואו שופינג אונליין אני מרגישה די בטוחה במה שאני בוחרת, והפונצ'ו הזה אפילו עלה על הציפיות ממנו!

אדית - תודה מותק! ובאמת לא הייתי באיזור הזה כבר לא מעט זמן, הגיעה העת :)

Lilya -
טוב את בטח כבר יודעת שזה צבע מאוד אהוב הקיץ (עלי ועל עוד מיליוני אנשים). וכשהוא מגיע בשילוב של תחרה ופרנזים אי אפשר לומר לא. טוב אני די סאקרית של העניין.. ושיהיה לך שבוע נפלא!

Mיי -
תודה על העידכון - ראיתי את זה וזה אכן מגניב ביותר!! :)

היי דר! אאוטפיט משגע שעושה ממש משב רוח קריר ורענן!
(גם בהרגשה הכללית וגם הלוק מרענן בהחלט ולא רואים אותו הרבה ברחוב..:))
גם אני מאיזור המרכז- תל אביב והסביבה..ואני חייבת להגיד שאני דווקא אוהבת את החום שבאיזור המרכז- ואני נהנת בקיץ גם(והרבה..) מהבחינה האופנתית שהיא אחת הבחינות שבגללן ובזכותן אני כל כך אוהבת את עונת הקיץ!!
השרשרת מאוד מאוד מיוחדת ויפה והנעליים פשוט הורסות את הבריאות!

היי דר!
הפונצ'ו מדהים..מעורר הרבה קנאה: הצבע,איף שהוא נראה עלייך-מדהים מדהים מדהים!
יש לי גם את השרשרת הזו..איזה כיף לראות שאלילת אופנה שכמותך אהבה פריט כמו שלי..יש לי שאלה עם איזה פריטים את ממליצה לשלב אותו?
רני :)

הי דר,

שלחתי לך את התמונות למייל!

אנונימית 11:40 - שתהיי בריאה, כל כך נחמד לשמוע שאת נהנית מהקיץ הזה, מזלך שאת גרה בישראל ויודעת להעריך את החום! אני אנסה לקחת מזה השראה... :) תודה!

רני - תודה חמודה, ואל תגידי אלילת אופנה, שאני לא אאמין לזה אפילו בטעות.. :))
לגבי השרשרת, היא הולכת עם המון דברים, ג'ינס או שורטס ג'ינס כמובן, גם עם שמלות או חלקים עליונים מתחרה, כקונטרה, וגם עם כל מה שמדבר בשפת הבוהו: קרושה, שמלות מקסי אווריריות וכד'. תהני ממנה!

הילה - רות עבור! קיבלתי ואהבתי... :)

You look so great! I love your shoes especially.

hello I've featured you on my blog BLOG GOSSIP!Just check it out and follow me for the latest news of fashion blogs.
go on i like your blog
x
MARINA

blog gossip -

Hey Marina, thanks for the feature, I really liked it!

wow!! amazing!!! btw has anybody told you that you kinda look like Heidi Montag from The Hills!??? pretty!!! i