7/29/10

welcome to the family, Alexa

my_alexa_bag_1

my_alexa_bag_2

my_alexa_bag_3

אלקסה בידינו! בתור מתנה מאוחרת ליום הולדתי השלושים, ממש לא אכפת לי שאני כבר בערך בחצי הדרך ליומולדת הבא. כאלה מתנות מקבלים בכל שעה ובכל עיתוי! תתכוננו לראות כאן את השחרחורת הזו לבית האופנה האנגלי מלברי עוד הרבה...

We've got the Mulberry Alexa bag!! Yay! As a belated 30th birthday gift to myself, this couldn't have arrived in a better time. I have been coveting this amazing fashion item for a long time and I'm glad we finally united. You're gonna see it a lot here... :)

22 comments:

תתחדשי מותק!!!!!!!!
איזה כיף לך!
גם אני ניסיתי לשכנע את בעלי שיקנה לי את התיק הזה (רק בצבע חום) מתנה ליומולדת שלושים שלי שהיה לפני 3 חודשים אבל לא הצליח לי..... ואז ניסיתי לשכנע אותו שהתיק מגיע לי כי בעצם לא קיבלתי ממנו הצעת נישואים פורמלית, וגם זה כשל.....
בכל אופן, שיחקת אותה לגמרי, את תהני ממנו מאוד, וזה תיק לכל החיים....

תתחדשי!!! התיק מדהים!!! :)

היי,
רגע... רגע...
אני צריכה זמן,
כדי שכל צבעי הקנאה יחלפו,
והצבע הטבעי יחזור...
וווווואאאאאאווווווו
איזה כיף לך, התיק נראה מדהים !!!
תתחדשי, תבלי ותחרשי.
כל טוב שבת שלום.
לינדה H

וואו תתחדשי! איזה כיף!

מקסים! אני ירוקה מקנאה...

i loooooooove it!!!!! what an amazing gift <3

הילה - תודה בובה!
אני אוהבת את הראש שלך... בסוף תצליחי לשכנע אותו. צריך רק למצוא את הטיעון המוחץ! :) סתם, גם אני מנסה פה כל מיני שכנועים משכנועים שונים על החצי הגברי, בדר"כ זה נגמר במבטים נוקבים ובאני אחת, טיפה מאוכזבת שלא הצלחתי אבל בעיקר משועשעת מהמניפולציות המצ'וקמקות של עצמי... :)

Anna - תודה ממי! נשיקות!

לובה - הולי גוואקאמולי!

Linda H -
אני מקווה שהצבע חזר במהרה... :) ובהחלט תהיה כאן חרישה - יש משהו בגודל, בפרופורציה ובמשקל הכולל של התיק שעושה אותו מאוד קליל ונוח לשימוש. תודה יקירה!

CATI - תודה! כיף כיף כיף...

Myriam -
Thanks! indeed it is!

אוקיי , אז צדקת לגבי התמונות !!!תתחדשי ! איזו מתנה מפרגנת !
אני אישית אוהבת יותר את התיק בגירסה החומה שלו , אבל אין ספק שהשחור קלאסי ומשתלב עם כל דבר. אני בטוחה שבקרוב נראה תמונות שיוכיחו זאת !

אביטל.

וואו! איזו מתנה..היה ממש שווה לחכות!!
התיק נראה שימושי מאוד ויומיומי בהחלט הן בגלל גודלו וצבעו ונראה שתהני ממנו ותחרשי עליו הרבה..:)תתחדשי.
אם אפשר לשאול- מי הוא זה שקנה לך את המתנה?? והאם יש עוד מתנות מאוחרות שעושות את דרכן אליך? ומהיכן השם אלקסה...???
תודה והמשך ימים נעימים!!

OMG
ALEXA ROCKS!!
תתחדשי חמודה!!

זהו, נפלה לי הלסת, סופית!
תתחדשי ותהני.

אויי איזה כיף לך.תתחדשי!! :)

וואו, איזה תיק יפה! תתחדשי, כיף לך :)

שרונה
photo.fashion.passion

מתנה שהורסת את הבריאות!!! תתחדשי!!!תיק מהמם!!

מוזס וגוואקמולי? אני רעבה!

לובה - אם היית באיזור הייתי מכינה לך גוואקמולי עם נאצ'וס בצד. אני מכינה mean גוואקאמולי! עכשיו נהיה גם לי חשק... :))

אנונימית - איזו מין שאלה? אני!
התיק קרוי על שם alexa chung (לגגל, לגגל..) והוא מצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של תיקי מעצבים, מבתים שונים, הקרויים על שם נערות איט, דוגמניות ושאר נשות שם... :) בהחלט היה שווה לחכות! תודה!

marina, alisa, ariella, שרונה, אוראל כהן - תודה חמודות!

היי,

התיק ממש מושלם!

אפשר לשאול מאיפה התבצעה הרכישה?

נסנסתי לאתר של luisaviaroma, אבל לא מצאתי אותו בקולקציית קיץ/ חורף שלהם.

תודה.

אנונימית -
אכן מ-luisaviaroma אבל הזמנתי אותו כבר לפני חודשיים בערך ב-pre order וידעתי שאני אצטרך לחכות.
הבחירה באתר הזה היתה תוצאה של מעקב ובילוש ממושכים באתרים מסוג זה לחיפוש המחיר הכי אטרקטיבי ומצאתי אותו בזמנו ב'לואיסה ויה רומא' שהציע אז מחיר מעט נמוך יותר מאתרים אחרים + משלוח חינם.
אם את בקטע אני מציעה לעקוב באופן קבוע אחרי אתרים מסוג זה וכך תמצאי את המחיר הטוב ביותר. תתפלאי לגלות שיש לפעמים הפרשים של 100 יורו ויותר בין פריטים זהים באתרים שונים אז ממש כדאי לעשות סקר שוק.
בהצלחה ותודה!

כולי קנאה!!
איזה תיק מהמם!!
אגב, הבלוג שלך פשוט מקסים...אני די חדשה בעניין הבלוגים ולמען האמת אני בוחרת בקפידה את הבלוגים האהובים עליי! :)
אגב גם אני פתחתי בלוג חדש, אשמח אם תציצי בו, הכבוד כולו שלי...
www.fashionwhenitsizzles.blogspot.com

Rotem - ברוכה הבאה לבלוגוספירה - מאחלת לך הרבה הצלחה, שגשוג והנאה ממה שאת עושה! :)
אני כבר באה להציץ :)
ותודה רבה!