8/31/10

winter thoughts

key_pieces_winter1

key_pieces_winter2

key_pieces_winter3

key_pieces_winter4

key_pieces_winter5

key_pieces_winter6

כמה תמונות שסרקתי מהפקת אופנה שהתפרסמה בגיליון אוגוסט 2010 של המגזין Harper's Bazaar. בהפקה מוצגים פריטי המפתח לחורף הקרוב (דילגתי על ג'קט אופנוענים מעור ועל ה-peacoat השחור, עמכם הסליחה) אשר בהחלט יכולים להוות מלתחת חורף קלאסית ושימושית. נו טוב, סביר להניח שכותבת שורות אלה לא תוכל להסתפק רק בזה, אבל זו התחלה טובה.
קראש רציני על המכנסיים מהלוק השני - לא יזיק להלביש אותם על זוג רגליים שלא נגמרות, אבל נראה לי שגם מי שלא מצוידת בכאלה תוכל להשיג אשליה דומה באמצעות גזרה גבוהה ובשילוב עם מגפונים בצבע זהה לצבע המכנסיים.

וחליפת טרנינג מעולם לא משכה אותי כל כך כמו זו המוצגת כאן...


Here are a few photos I scanned from an editorial featured in the Auguat issue of Harper's Bazaar. This editorial features the key items for the upcoming winter (I skipped the leather jacket and black peacoat), which definitely make a good useable and classic winter wardrobe. Well, as I know myself, I guess I will not do with just the key items, but this can be a good start.
Huge crush on the pants from the second look, wouldn't hurt if you also have legs-for-days to go along with them, but also if you don't I think a similar silhuette could be achieved with a high waist pant + same colored booties.
Oh, and a sweat suit never looked better...

15 comments:

מאז שראיתי את קולקציית סתיו/ חורף של CHLOE, אני חולמת על המכנסיים הארוכים האלה.. מעניין מתי יצוצו אצלנו העתקים טובים....

אני סומכת על ידידינו ברשתות הגדולות... :)) נראים לי יופי של מכנסיים עם פוטנציאל גדול. נחכה ונראה!

אוי, המכנסיים ההורסות מהלוק השני...
קניתי בדיוק כאלו ממנגו לפני 8 שנים, והחלטתי בהתקף סדר של הארון לפני שנה בערך לתרום אותם...
והם היו מהממים....
אוף.....

מכנסיים הורסים, סליחה על הטעות....
תמיד טוב לעשות הגהה לפני, אה?.....

הילה -
פתאום עכשיו כשאני מתמקדת ובוהה בהם נזכרתי שגם לי היו כאלה בגזרה זהה, לפני כ-8 שנים אבל בצבע אחר (אפרפר-כחלחל). אהבתי אותם מאוד אבל בשלב מסוים הם היו קטנים מדי אז העברתי הלאה... נקווה שמנגו ימחזרו. :)

Each magazine shows totally different key pieces, only colours seem to stay the same... :)
I guess that as usually I will just stick to whatever will catch my eye while shopping!

x

יש לי זוג מכנסיים דומה מאד בצבע בורדו-אדמה. הם היו של דוד שלי בשנות ה-70, כשהוא היה בתיכון. מזל שסבתא שלי לא זרקה כלום. טוב לדעת שהם חזרו לאופנה סוף סוף!

הבגדים עושים חשק לחורף, אבל רצוי חורף אירופאי, איכשהו החורף שלנו תמיד נוטה לאכזב....
דר רציתי לשאול אותך שאלה קוסמטית :)
חשבתי לקנות ליפ סטיינר (פעם כתבת שאת משתמשת בזה), השאלה שלי היא האם זה שונה מהותית מאודם בסופו של דבר? האם ידוע לך לאילו חברות יש מוצר כזה (חוץ ממאק, כי לא בא לי להוציא הרבה כסף)
תודה!

אח אח כל גווני החום האלה, זה ממש עושה חשק למלתחת חורף כבר!
אבל את יודעת מה משגע אותי? שאני תמיד רואה שילובים שלא ניתן ללבוש במציאות, למשל בתמונה השלישית הדוגמנית לובשת בגדי חורף עם נעלי עקב מאוד פתוחות שבחורף הרגל תקפא, או למשל שאני מסתכלת על אופנת רחוב ברחבי העולם, אני רואה הרבה פעמים אאוטפיט שמורכב ממכנס קצר וג'קט, וזה נראה לי כ"כ יפה אבל אני אני אף פעם לא מוצאת מזג אוויר מתאים כדי להתלבש ככה, וזה תמיד גורם לי לחשוב המממ מעניין מה המזג אוויר בלוס אנג'לס או פריז שהם מצליחים להתלבש ככה... מתסכל
אוקיי שיחררתי קיטור
:)

המכנס החום שציינת הוא בהחלט מאסטר-פיס!

יש לי מכנסיים צמריים בגזרה זהה בצבע שחור, שקניתי עוד כשהייתי נערה, שנים שלא הלכתי איתם, אבל כעת הגיע הזמן לנקות אותם מהאבק ולהחזיר אותם למלתחה!
קניתי את הזוג הזה במנגו, והן עלו לי לא מעט בכלל. מזל מזל מזל שאני נוסטלגית ולא מרשה לעצמי להעיף פריטים מהארון!

וואו, המעיל המנומר הורס את הבריאות. רק 9000 דולר והוא שלי...

המעיל הראשון מדהים, מדהים, מדהים!

שאלה בעינייני מגזינים: איזה מגזין אופנה הכי מומלץ לדעתך, למי שלא רוצה לקנות את כולם?!

מממ... נייס! מכנסי עיפרון-בא לי גם...

Anat - גם אני חושבת!
לגבי מגזינים, לקנות את כולם זה בהחלט סוג של מטורף ובלתי אפשרי, אני אוהבת את ווג (אמריקאי, בריטי), את הרפרס בזאר, את elle אני באופן אישי לא כל כך מעדיפה ואני גם מאוד מחבבת את 'טין ווג', אבל אולי לא כדאי ללמוד ממני דבר כזה, אלא אם את סובלת מרגרסיה קשה לתק' התיכון :)

Liat - סומכת עלייך שתוכלי למצוא גם בהרבה פחות! :)

photo.fashion.passion - כמה נחמד! וזה שנשארת באותה מידה בכלל מגניב לך. נראה לי גם שמסתמן כאן מהתגובות שהמכנסיים של מנגו מלפני כמה (וכמה) שנים הם פשוט להיט. טוב, יודעים שם לעשות מכנסיים :) רענון נעים שיהיה לך ולמכנסיים!

תמי - נשמע מעולה, כל הכבוד לסבתא שחשבה קדימה. דווקא לי בנושא מכנסיים קצת קשה למצוא ירושות משפחתיות. נצטרך להסתפק במה שיש בחנויות...

style_pursuit -
I think it's great that everything looks wearable (even if somewhat predictable) but in the end the shopping experience will definitely determine my key items! :)

שני - לגבי הליפ סטיינר, האמת שהוא די שונה מאודם. המרקם אחר, והרבה יותר קליל מליפסטיק. זה של מאק מבחינתי מצוין, נראה לי שכמעט חיסלתי אותו. הייתי בהחלט ממליצה עליו. לגבי ליפסטיינרים אחרים לא בדקתי אז אין לי ממש מושג.
בואי נקווה שהשנה החורף לא יאכזב, המדינה שלנו צריכה את זה אפילו יותר מחובבות האופנה...

רוני - תשמעי, את יכולה לאמץ רק חלק ממה שאהבת. נניח, הנעליים לא נראות לך פרקטיות - נקסט - תתאימי משהו שעדיף יותר מבחינתך. דווקא האדיטוריאל הזה נראה לי סופר שמיש והכי לא מתפלצן ופומפוזי (כמו שאפשר באופנה) וגם הנעליים פה הכי מינוריות. לפחות לדעתי. אפשר לקחת השראה מדברים שאהבת גם ברמת הצבעוניות בלבד, או אורכים וגזרות, או שילובי טקסטורות ולהפוך את זה למשהו אחר, משלך. זה כל הכיף. :)

ייוווו...
מתי יגיע החורף שנוכל ללבוש את כל
הבגדים הנפלאים.
אני התאהבתי באוטפיט הראשון,
מעניין למה.
ביי בתקווה לימים קרים הרבה יותר !
לינדה H