9/8/10

apple and honey

camel_skirt2

camel_skirt1

camel_skirt3

camel_skirt5

camel_skirt4
חולצה הייץ' אנד אם / blouse H&M
חצאית זארה / skirt Zara
נעליים מפולין / shoes bought in Poland
תיק מנומר טופשופ / leopard purse Topshop
טבעת מנגו / ring Mango

תשע"א = תהא שנה עתירת אופנה!

זאת לפחות הפרשנות שלי לראשי התיבות של השנה החדשה הבאה עלינו לטובה ולרגל החג החלטתי להתלבש במיוחד בצבעי תפוח בדבש. סתם... כבר דיברנו על העניין הנוכחי הרב שלי בגווני ירוק, חום וקאמל בפוסטים האחרונים אז הנה עוד ווריאציה שלי שעושה שימוש בצבעוניות הנחשקת הזו בצורה קצת אחרת.
את האאוטפיט הזה לבשתי (בצירוף חולצה מכופתרת אחרת) כבר השבוע והוא הוכיח את עצמו כאאוטפיט מצוין ולביש לישיבה בחללים סגורים וממוזגים וכל עוד מקפיאים אותי במזגן במשרד אני כבר לגמרי יכולה להתחיל בסדרה של תלבושות סתוויות למהדרין. הידד!
לחצאית ולחולצה צירפתי נעליים בסגנון מוקסינים (סורי, זה התרגום הכי טוב שיכולתי למצוא ל-loafers) רק עם פלטפורמה ועקבים, בסגנון שעוד בקיץ כבר סימנתי לי כאחד שיהיה ממתק ההנעלה המנצח לימים הקרירים יותר של השנה.
וכמו בכל מתכון שמכבד את עצמו, ובהקשר זה אני לא רואה התלבשות שונה בהרבה מבישול, הוספתי את הטאץ' הסופי, ה'גארניש' הזה שמקפיץ את המנה, בדמות תיק קטן ומנומר שחביב עלי מאוד ונראה לי שהולך לקשט אצלי עוד הרבה אאוטפיטים.
תודה רבה לאריאל (שאני מעבידה אותו קשה מאז שאריאלה נסעה לירח דבש) ושתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה ואופנתית עד מאוד!

We celebrate this evening here in Israel "Rosh Ha'shana" and on this occasion it is customary to eat sliced apples dipped in honey (as a symbol of a sweet new year) so I decided to dress myself in these colors... No, I'm just kidding, you already know my recent fascination with combining green+camel+brown in one way or another and this is my latest trial.
I chose to wear this outfit with loafer platforms, which I foresee as being my favorite shoe style for this winter (I already stocked up on two pairs when I was in Poland, you'll see the other one soon), and other than being pretty in my opinion they are also very comfy.

To wrap up this combination and add a nice finishing touch I chose this leopard purse which I'm sure will help me 'garnish' a lot of outfits in the near future, and add a little something extra that will make the outfit more interesting.

I wish you all a great new year with lots of fashion! And thank you Ariel for the photos...

35 comments:

הי דר, זאת מריה.. אני כתבתי לך לפני כמה זמן פה תגובה באנגלית. רוצה לומר שאין כמעט בגד שלא נראה טוב עליך - את בחורה נאה מאוד. אוהבת את התרכובת שיצרת של קאמל וירוק זית. אני גם מדדתי את חצאית הזו בזארה לפני כמה שבועות - והיא לא ישבה עליי טוב כמו היא יושבת עליך..למרות שלי יש אותה גזרה כמו שלך. אז חן חן לך עם החצאית... וחג שמח לכולם.

מדהימה :)
שיהיה חג שמח D:
ושנה מתוקה .. [:

ממ... את יכולה לצלם לנו את הארון שלך עם נעליים ובגדים ?

היי!!!
ראיתי אותך אתמול סועדת במסעדת ג'ויה! לא, אני לא סטוקרית,
אני הייתי אחת המלצריות החביבות שחגו סביבך.ודאי הבחנת בכך שבחנתי אותך מספר לא מבוטל של פעמים, בעיקר בגלל החולצה הפרחונית המהממת בתוספת שרשרת החרוזים הכסופה!
התביישתי לגשת אליך ולומר לך שאני מעריצה גדולה, וגם בתיאבון, כדרך אגב :)
אז אומר זאת עכשיו: את נהדרת, הבלוג מעניין ןמסקרן תמיד!
שתהייה שנה טובה

do we have such a gorgeous shoes in Poland ;D
??

very nice skirt. I like it's shape

a happy new year.
(מי מתרגם לך ת'אנגלית?)

Awesome! I can't stop staring at you- the colors are perfect ;)

Topcoat -
thanks! shana tova to you too!

Talia -
I actually managed to find quite a few... ;)
I don't remember the name but I can check the shoes when I get back home. and the skirt is my fall must have, already wore it to death this week. thanks!

Rotem - איזה קטע! נראה לי שהייתי כל כך רעבה שלא שמתי לב :) ואני מניחה שנתראה שם שוב. אל תתביישי בפעם הבאה! ואני סמוכה בטוחה שאת לא סטוקרית... :) שנה טובה!

מריה - הייתי שמחה אם זה היה נכון, אבל, תאמיני או לא, יש לא מעט דברים שלא מתאימים גם לי. אני פשוט לא קונה אותם... :) סומכת עליך ועל כל אחת אחרת שהיא יודעת מה טוב לה ומה לא, וגם אם לא, לומדים מהניסיון! חג שמח!

אנונימית - שנה טובה! תודה ואני אשתדל... :)

mi - שנה טובה גם לך מתוקה!
אני מתרגם לי ת'אנגלית. אגב, הפי ניו יר אומרים ב-new year's eve שמשום מה לא נראה לי מתאים להיום. אבל אני אשקול להיעזר בשירותייך בשנה הבאה.

שנה טובה לכולם!

את הורסת במתיקות שלך!
שנה טובה יקירה!

i absolutely love the safari colors.
and shoes are great!

kisses from poland

מאוד אהבתי את האוטפיט, חח באמת כמו הצבעים של התפוח בדבש (סתם חח)

שתהיה לך שנה מתוקה מלאה במלאמלאמלא בגדים והתפתחויות בסטייל, וחג שמח כמובן :)

היי וחג שמח לכולן,
אהבתי את החולצה ואת הצבע,
גם הנעליים מצאו חן...
כייף לראות את האוטפיטים שלך,
כל הכבוד, ואני עדיין מחכה
לחורף... :-(
ביי ושנה טובה.
לינדה H

אהבתי מאוד!! אאוטפיט כייפי ולא מתאמץ בזכות הנעליים.. פתיחת שנה בהחלט ראויה! שתהיה לך שנה טובה ומתוקה!!
xx
עלמה

דר האאוטפיט פשוט מדהים!!!
החצאית המשגעת, הנעליים המטרפות והתיק! הו התיק..... אני מזילה ריר (זה מטופשופ בארץ?)
פשוט שלמות, את נראית נהדר!
שיהיה לך חג שמח
נורית

נ.ב
לא כתבת פעם שאת עובדת מהבית? מחשבים משהו?

Hola Dar, casi me pierdo este post y sería imperdonable, es tan bonita la combinación.
La blusa, la falda, es todo precioso y no digamos el bolso y los zapatos, me encantan son muy bonitos, una vez más te felicito por la elección y la forma de combinar. ¿tu eres profesional de la moda?.
Todo parece indicar que es así, si no, es una pena, tienes mucho estilo.
Besos desde España de tu amigo Vicen.

הילה - שנה טובה ומתוקה גם לך מותק!

eliwer -
me too!! kisses from Israel!

Hadar Cohen - תודה רבה! חג שמח ושתהיה לך שנה מופלאה!

Linda H -
נראה לי שהיום בפעם הראשונה סגרתי את המזגן בבית בגלל שהיה לי קר מדי... עוד לא חורף, אבל מורגש כבר שינוי, לא? אני מאחלת לך שנה טובה ושהחורף יגיע במהרה ותוכלי להשתעשע במגפיים מעל הברך ;))

alma - תודה! מקווה שתהיה לנו שנה מוצלחת וראויה מכל הבחינות. שנה טובה!

נורית - חן חן!
לגבי העבודה, עבדתי פעם מהבית עכשיו כבר לא. את יודעת איך זה עם הצעירים של היום... :)). ולגבי התיק, לא נקנה במקומותינו... חג שמח ושתהיה לך שנה מעולה!

Vicen -
Thanks dear! I'm glad you like it. you're always welcome to ask me any question also via mail. big hug from your friend in Israel! all the best, and also may I wish you "Shana Tova" = happy new year
:)

שמתי עין על זוג נעליים ממש דומה לשלך - בניין ווסט.
ראיתי אותם לראשונה בפרזנטציה לקולקצית החורף שלהם וכבר מההתחלה חשתי באהבה ממבט ראשון.
עדיין לא ראיתי אותם בחנויות ככה שהן עדיין תקועות עמוק במוחי.

בינתיים מצאתי זוג מעור, שטוח במסימו דוטי שממש ממש בא לי עליהם.
כמתנה לחג זה כבר לא יעבוד, אולי כמתנת פוסט ראש השנה.

שנה נפלאה!
שרונה

לוק מנצח!! גם לי יש את החצאית הכה מוצלחת הזו מזארה, ולמען האמת גם את החולצה( רק בשחור). התיק אכן מוסיף את הטאץ׳ הסופי. מקווה שיצא לנו להתראות בקרוב!

שנה טובה ונשיקות! 

שנה טובה ומתוקה, יש לך יופי של בלוג, נועה.

החצאית כל כך מחמיאה לך!, אהבתי את שילוב הצבעים.
חג שמח (:

שילוב הצבעים הזה מקסים - גם אני לובשת אותו כל הזמן :)
החולצה פשוט מושלמת! אני מחפשת כזאת כבר הרבה זמן, היא מהקולקציה הנוכחית?
חג שמח ושנה טובה, ושבאמת תהיה עתירת אופנה! :)

the serial dresser - יפה לך, אני גיליתי את הפוטנציאל של השילוב הצבעוני הזה רק לא מזמן. :) החולצה מהקולקציה הנוכחית, ושתהיה שנה טובה ומתוקה!

photo.fashion.passion - אני דווקא ראיתי זוג ממש מגניב של מנגו בפריוויו של הקולקציה באיזה אתר אופנה חו"לי לפני כמה חודשים טובים ושמתי עליו עין. עוד לא מצאתי אותו באתר שלהם / בחנויות כאן. נשמע לי כמו מתנה טובה מאוד. שנה טובה וחג שמח!

Noa Raviv - החצאית הזאת מוצלחת, הא? הצבע, הכפתורים הקלועים, הקפלים, מה לא... היא בלטה מקילומטרים בין כל פריט אחר שראיתי בחנות לאחרונה.
שתהיה לך שנה מצוינת ומוצלחת! נשיקות!

נועה סלע, f - תודה לכן, שנה טובה! :)

שנה טובה.
תקפצי לבקר אנחנו מעדכנים משבוע האופנה בניו יורק. אולי בשנה הבאה תבואי לבקר אותנו כאן.

http://nyc-fashion.com/

Es Año Nuevo es verdad, Cinco mil y no se cuantos, que mayor el pueblo judio. ha, ha.
bueno se me olvido decir, ten un año nuevo muy, muy feliz.
Saludos otra vez de tu amigo
Y gracias por todo..

nyc fashion - אני אשמח מאוד... :) שנה טובה!

Vicen -
Indeed. Let's see what the new year brings, hopefully a lot of good things! kisses

דר, שתהיה לך שנה מעולה.
את לבושה מהמם!!!!!

וואו! דר הסט הזה פשוט מקסים ומאוד הולם אותך. אני מתה על התיק ומפנטזת עליו כבר זמן ומה, והשילוב של החצאית עם החולצה פשוט כבש אותי!
פוסט מושלם, אם לא הכי שלך שהיה עד כה.
אוהבת,נגה.

תודה, דר, אבל לא התכוונתי לתרגם, דווקא התרגום לא רע. שאלתי. בגלל ההתיחסות לחג והסברו, שהוספת בשפה האנגלית ומצא חן בעיני. לא פעם מתרגמים ושוכחים שמדובר בתרבות אחרת שאולי לא מובנת לנו/ להם.
ועכשו בעברית, שנה טובה.(בין ראש שנה ליוכ"פ מוסיפים גמר חתימה טובה. אבל יש לי תחושה שאת יודעת את זה.)

שנה טובה ומתוקה דרלינג
התיק והנעליים מעולים לגמרי לגמרי.

ariella - תודה מותק! מאחלת לך שנה מופלאה :)

mi - כן, כמי שהיתה מתרגמת בעברה (לא לאנגלית) אני מודעת לניואנסים האלה. הכי חשוב להעביר את רוח הדברים ולא לתרגם מילה במילה וגם, זה בסה"כ בלוג אופנה ולא מסמך רשמי לכן אני מרגישה חופשייה בתרגום. שנה טובה!

עפר - תודה מאמי! שתהיה שנה טובה ומתוקה לך ולצ'ארלי ולכל המשפוחה... :)

נגה - תודה! אני מקווה שאני לא בתחרות עם עצמי (אחרת היה לי פיצול אישיות או משהו..:)) בכל מקרה, שתהיה לך שנה נהדרת!