9/30/10

polka hearts

white_harts_floppy_hat1

white_harts_floppy_hat3

white_harts_floppy_hat2

white_harts_floppy_hat4

white_harts_floppy_hat5

white_harts_floppy_hat7

white_harts_floppy_hat6
שמלה הייץ' אנד אם / dress H&M
נעליים זארה (מעונה קודמת) / shoes Zara
כובע מפולין / floppy felt hat from Warsaw
שרשרת ממילאנו / strawberry necklace from Milan

השמלה הזאת אולי נראית קצת כמו גרסת הנגטיב של השמלה מהפוסט הקודם אבל היי, אי אפשר ללבוש ממש משהו אחר במקומותינו כרגע... וחוצמזה כאן מדובר בהדפס של לבבות ולא נקודות. לבשתי אותה עם אחד מזוגות הנעליים היותר מוצלחים שלי שנקנה במחיר מגוחך במכירת סוף העונה הקודמת (נראה לי) בזארה. הנעליים של זארה בדרך כלל מחרידות מבחינת נוחות אבל הזוג הזה סופר נוח ושימושי עם אחלה עקב ודיטייל של קשירה שמחמיא לרגל. מסתבר שיש הפתעות בחיים!
ועל אף העובדה שיש השבוע טריליון מעלות והטמפ' כל יום במגמת עלייה, הייתי חייבת להוסיף אלמנט סתווי לתלבושת בדמות הכובע הזה, שבדרך פלא הצליח לשמור על צורתו כשהיה ארוז בתוך מזוודתי העמוסה (יש הפתעות בחיים 2). אני מדמיינת אותו נותן ערך מוסף לתלבושות עם טוניקות מתנפנפות, ווסטים דמויי פרווה למיניהם וג'ינסים, ולשלל תלבושות רב שכבתיות שאני כבר לא יכולה לחכות ללבוש.
תודה רבה לאריאל על הצילומים, חג שמח!


This dress might look a bit like the negative version of the dress from the previous post but hey, this is all I can wear right now in the hot weather... and also here we're talking about printed little hearts instead of polka-dots so there is quite a difference...
Wore it with one of the best pairs of shoes I own. really. Got them at the Zara sale the previous season (or one before?) for a great price and although Zara shoes are usually extremely uncomfortable, this pair is so comfy, has the perfect heel height for me and is really easy to wear. Surprise surprise!

And although it's still super hot I had to add an autumn touch to the outfit by wearing this floppy hat (which managed to maintain its original form although it was packed it in a very full suitcase. surprise surprise II). I picture myself wearing it with faux fur vests, breezy tunics and denim and other multiple layer outfits which I can hardly wait to wear!
Happy Holiday and great weekend to all!

21 comments:

עוד לפני שקראתי מה שכתבת על הנעליים, באתי לכתוב לך שהן סופר יפות וממש מוצלחות בעייני! ואכן הופתעתי לקרוא שהן מזארה ועוד יותר, שהן נוחות לך (מעולם לא קניתי נעליים בזארה, רק כי הן אף פעם לא נוחות לי!).

השמלה נראית כייפית, ומתאימה בול למזג האויר ההפכפך הזה.

שרונה

אאוטפיט מקסים! לדעתי, הכובע הוא שמשדרג את כל הלוק, והופך אותו למעניין. תתחדשי. לירז (לירה סטיילינג).

איזה לוק יפה!! אני חושבת שהוא יכול להיות יפה גם עם גרביון בסתיו (על אף הבד הקליל והיחסית קייצי שלה) והייתי משדרגת את השמלה עם חגורה שחורה חלקה דקה רק כדי להצמיד אותה מעט לגוף במותן.

הכובע מקסים מקסים מקסים..!!! ממש אהבתי אותו והוא נראה שימושי יפה נוח וכיפי בהחלט! נראה כמו רכישה טובה.

באיזה צבע הכובע? אני לא יודעת למה אבל בתמונות הוא נראה חום..(אולי כי הוא כזה..?)
:) :) :)

ממש ממש מקסים ועושה חשק לכובע כזה רחב שוליים! חבל שעליי אף כובע לא מתאים, אבל עליך זה נראה מצוין. אפשר לשאול איפה התמונות צולמו?

היי,
אוטפיט מדהים !
הכובע מוסיף המון המון
לתלבושת ולאוירה,
הנעליים מהממות.
הלוק הכולל מדהים, אהבתי.
לא הייתי משנה כלום.
(ואם להוסיף חגורה...
אז רק עבה, בהחלט לא דקה!)
ביי שבת שלום.
לינדה H

היי אהבתי ביותר, ומה אפשר להגיד עלייך חוץ מזה שאת מקסימה כרגיל ומתאים לך רקע של טבע?

חגורה או סרט (ודווקא ממש לא עבים אלא דקים בלבד) היו מדגישים את המותן הצרה שלך והופכים את הלוק הזה למושלם.

(עבה זה גס מדי למתיקות שהולכת שמה).

יפה!!!!! והשילוב של האודם עם שרשרת התות!!! יפה יפה יפה :)

היי דר
חבל שאת לא מציע למכירה את הנעליים האלו מפני שהייתי קונה אותם מיד !!
השמלה מזכירה שמלה שאני קניתי בזארה, רק שהשרוולים קצרים יותר ונקודות במקום הלבבות, זו שמלה שהיא חובה בארון לדעתי. אהבתי את הנגיעות של הכובע והשרשרת וכמובן הנעליים שמשדרגים את השמלה.

סופ"ש נעים .

i love yours outfits! you are amazing:)

photo.fashion.passion - לאחרונה גם אני נמנעת מלקנות בזארה נעליים בעיקר מטעמי נוחות וגם המחירים הפכו למופרזים מעט בעיני (עבור נעלי קונפקציה), אבל הפעם דווקא הצליח להם מבחינת הנוחות, ממש מציאה! :)

אנונימית 19:42 - עברת את מבחן הראייה בהצלחה :) הכובע אכן חום כהה. תודה!

אנונימית 20:17 - התמונות צולמו בת"א, מסתבר שעצים ירוקים יש לא רק בחיפה... :))

LILI LOFT - לצערי עד שהזוג הזה יגיע לחנות אם בכלל הוא יהיה כבר לא ראוי למכירה עקב שימוש יתר... :) אם כי אני שומרת על הפריטים שלי יפה מאוד בדרך כלל. אין ספק שפריט כזה הוא די חובה, נראה לי שאפשר לשלב איתו הכל. סופ"ש מצוין!

ray of sunshine -
thanks!

LookinFab, לירז - תודה!

שירה - בואי נאמר שאני בחורה של טבע עירוני ;) תודה!

Linda H - הנעליים גם יפות וגם אופות :) שבת שלום ורוב תודות!

וואוווווווווווו!
השמלה. אני מאוהבת. היא מעכשיו?

(ואת פשוט יפייפיה)

מאיה - מעכשיו. כלומר מלפני כמה שבועות.. :) תודה!

הנעליים מקסימות! (וגם שאר התלבושת, אבל הנעליים הן חולשה :))

הי,
לא יאמן, ראיתי את השמלה הזו אתמול ב-H&M וחלפתי על פניה בלי למצמץ. לא נתתי לה סיכוי, היא הזכירה לי טוניקות "בלון" לא מחמיאות שהיו לובשות הנשים עבר. כל הכבוד, הצלחת להוציא ממנה את הפוטנציאל. יצאת "גדולה" :-)

בדיוק כתבתי על זה:
http://4me-4me.blogspot.com/

Such a pretty dress, I love it

הייי !
רציתי לשאול .. אם את ממליצה לקנות בגדים מהאינטרנט?
כי כל יום אני רואה המון בגדים באינרנט שאני רוצה..
אבל אני מפחדת לקנות בגלל שזה בלי למדוד.. ואני לא יודעת איך זה ניראה במציאות ..
בכל מקרה אני אשמח אם תעזרי לי :)
ודרך אגב אני כל כך מעריכה ואוהבת את הבלוג שלך !

Hola Dar, siento no haberme pasado antes casi me pierdo esta editorial, me gusta mucho el conjunto, el sombrero es precioso, todo un acierto , como siempre , ha coincidido que ese día el 30/09 es mi cumpleaños , pero no te voy a decir cuantos, sorry, ha, ha.
me perdonas?.
Bueno solo decirte que te envío un cariñoso saludo desde España.
y besos.

4ME - לי הטוניקה הזו שידרה ווייב שנות ה-90 חזק והיתה נראית לי כמו משהו שקלי טיילור מבברלי הילס 90210 היתה לובשת (בשנות התיכון). נראה לי שזה מה שעשה לי את זה. וגם העובדה שהיא שקופה, בעלת הדפס חמוד וכייפית ללבישה.

SH Fashion - היי! האם אני ממליצה? הממ... תראי, ממה שכתבתי בפוסטים האחרונים נראה שכן, אבל אני כמובן מייצגת רק את עצמי. בשבילי זה עובד - צברתי בזה קצת ניסיון ואני גם גולשת הרבה מאוד באתרים האלה ויש לי הרבה מקורות מידע. :)
אם את סגורה על המידה שלך (גם ביחידות מידה לא אירופאיות), קונה ממוכר או מאתר אמין ומוצאת דברים במחיר טוב או בסייל רציני אז למה לא.
ממליצה להתחיל בקטן, מבחינת כמות הפריטים והסכום - ואם את רואה כי טוב אפשר "להתפתח". :) בהצלחה ותודה!

Hola Dar, no puedo comentar en tu último post??.
Bueno de todas formas como siempre fantástica.
Un saludo

דר, מדוע אין כפתור תגובות בפוסט האחרון שפרסמת(7 באוקטובר)??
זה חסר מאוד

אנונימית - כפי שציינתי בפוסט עצמו, אני בחופשת אינטרנט קצרה.