11/9/10

autumn colors

pink_tan4

pink_tan5

pink_tan3

pink_tan2

pink_tan1

pink_tan6
חולצה זארה (ישנה) / blouse Zara
מכנסיים וחגורה מנומרת זארה / pants and leopard belt Zara
נעלי אוקספורד shoes BCBG
תיק פורלה (
נראה גם כאן) / bag Furla

מנסה בכל מאודי למצוא פינות ורגעים של סתיו ומבחינתי העובדה שלבשתי ביום ראשון בנוחות ובנעימים גרביונים מבוקר ועד ערב מהווה הצלחה מסחררת. עם זאת אני עמוסה בהשראות וברעיונות לחורף, הכוללים מעילים, סריגי צמר עבים, דמויי פרוות בצורות שונות והרבה שכבות, אז אני מרגישה רחוקה מלבוא על סיפוקי האופנתי וכל הצצה באיזור החורפי של הארון מסתכמת במבטי ערגה ובתחושת ציפייה עזה.
בחרתי ללבוש כאן שילוב צבעים שאני מאוד אוהבת עם טאץ' קטן אך הכרחי מבחינתי של מנומר - ובזאת סגרתי את הפינה החסרה של חגורה מנומרת במלתחתי. מומלץ בחום (וגם בקור)! החגורה הזאת היתה ב-wishlist הפרקטי והמחושב שלי (יש לי כמה), אם יכול להיות wishlist שכזה, והיא כבר בדרך להשלמת ייעודה כאקססורי מרכזי. הנעליים ממשיכות מהחורף הקודם ויחד עם מכנסי הסקיני העשויים מעין קטיפה, נותנות תחושה חורפית - מה שנקרא, לחיות בלי ולהרגיש עם...
תודה לאריאלה על הצילומים. המשך שבוע מוצלח לכל!

Trying my best to find places and moments of autumn out there (in this measly Israeli "autumn"), and the fact that I wore tight all throughout Sunday is considered a huge success for me. But still, I'm so filled with ideas and inspiration for winter, which include coats, thick wool knits, faux fur items and lots of layers, so I feel pretty unsatisfied fashion wise.
Wearing here a favorite color combination, with the extra fun touch of the leopard print belt. I finally crossed the "leopard skinny belt" line out of my wishlist and I'm sure it's going to become a wardrobe staple in no time. The shoes are making a comeback from last winter and with those velvety skinny pants give me a winter-y feel, even if no winter is in sight.
Have a great rest-of-the-week guys!

21 comments:

WOow AND the way Fall aesthetically expresses himself next to your skin naturally sounds as casual as exquisite Dear

à Bientôt, Antoine

הי דר!
אהבתי ממש הכול, אבל במיוחד את המכנסיים, יש להם צבע וינטג'י כזה.
אני קניתי לא מזמן את המכנסי קורדורוי האלו בזארה (אותו צבע כמו שלך, רק גזרה אחרת):

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11747/en/zara-sales/11019/13982/CORDUROY%2BBELL%2BBOTTOM%2BTROUSERS

ואני כ"כ אוהבת אותם! חנכתי אותם בשבוע שעבר עם חולצת שיפון ארוכה ושקופה בצבע ורוד בהיר + סנדלי קאמל עם עקב גבוה מעץ + קלאץ' מעור בורדו והייתי ממש מרוצה מאווירת הסבנטיז שיצרתי (-:
נשיקות!

איזה צבעים נהדרים יש בתמונות האלו!! אני מאווד אוהבת את המכנס אבל הייתי רוצה אותו בגזרה מתרחבת.. למה הרשתות לא מכניסות יותר מכנסי פעמון?? מוזר לא?

אאוטפיט מקסים, מקסים, מקסים !!!

Love this and the whole rusty autumn colour tone
never been here before but really enjoying your blog
xx

איזה שילוב צבעים מרענן! עשית לי חשק ונתת לי רעיון (למרות שבמחשבה שניה, אין לי כמעט פריטים חומים בארון).
את יפיפיה כהרגלך!

שרונה

oh my i never thought brown pants could look so good on someone...and you look tres chic in it....love it...
bisous...

En España al menos en el centro que es donde yo vivo, en esta época no se puede ir sólo en camisa, hace mucho frío ya, tienes un bonito look, como siempre se te ve preciosa y muy elegante.
Ten un feliz resto de semana.

ל LookinFab -

בזארה יש מכנסי קורדורוי בצבע הזה בגזרה מתרחבת, אני קניתי כאלו, והם מדהימים.
הנה מספר הדגם:
Ref. 6394/210
את יכולה לראות אותם באתר של זארה, הם נקראים
CORDUROY BELL BOTTOM TROUSERSבהצלחה!

stilettostetico -
your comment's are very poetic :) thanks!

הילה - נשמע מגניב, אני לגמרי בעד אווירת סבנטיז בוהמיינית! נשיקות :)

LookinFab - גם אני שמתי לב לכך שאין מספיק מכנסיים מתרחבים שם בחוץ, או לא כאלה כמו שאני מחפשת. אולי בהמשך העונה?
תודה!

A.n.E -
thanks! you're more than welcome to check it out again.

vogueish -
the color is really special I think that what makes them so great. thanks!
xx

Vicen -
I wish it could have been like this here too. still pretty hot during daytime.
Kisses!

ווואאאאווווו !!!
איך שאת נראת מדהים באוטפיט הזה,
הכל כל כך מתאים ונכון,
שילובי הצבע, בין הורד לחום, רעיון
מוצלח,
האיבזור, אהבתי אהבתי.
אבל (אני צריכה להכניס אבל קטן... )
איפו תמונה אחת עם מגפיים ???
ביי
ושארית שבוע מוצלח.
לימדה H

Linda H - מגפיים??? הלוואי! אנחנו עוד לא שם למרבה הצער - גם עם מגפונים זה כמעט חם מדי. בקרוב יקירה, המשך שבוע מוצלח!

ממש מקסים! החגורה נותנת הרבה עניין לכל האאוטפיט וזה ממש מקסים!!
התיק גם הוא יפה ועדין כל כך..היכן קנית אותו?? וכמה בערך הוא עלה לך?
עוד דבר- אני מקווה שלמרות בא החורף(בצעדים קטנים קטנים, קטנים מדי אם תשאלי אותי..) עדיין נראה אותך כאן לא פחות עם חצאיות ושמלות לצד המכנסיים(שכבודם במקומם מונח:)).

קראתי שאת אינך מוצאת תיק קטן ופרוותי (שאמור להיות כרגע) שברשותך.
אם את מעוניינת לדעת, הצצתי באתר של "אקססוריז" וראיתי שם תיק קטן ופרוותי שצד את עיני עוד לפני שקראתי את התגובה. לדעתי הוא אמור להיות עכשיו בחנויות או לפחות בקרוב.
מקווה שזה עזר לך במשהו, וגם אם לא- שווה להציץ באתר שלהם..לדעתי יש להם הרבה מה להציע:) מה את אומרת?:)))

rotem -
תודה רבה! ראשית את התשובות לשאלותייך את יכולה למצוא בפוסט הזה, שהפניתי אליו, ובתגובות של הפוסט
http://afoona-pea.blogspot.com/2010/05/dusty-pink-love.html

תודה על הנכונות לעזור בנוגע לתיק שאני מחפשת, אבל מדובר בתיק שרכשתי לפני כ-10 שנים ואני מחפשת אותו בבית שלי. :)) מבחינת תיקים פרוותיים אני מסודרת, עכשיו רק צריך להגיע מזג האויר המתאים.

גם לי יש כזה מכנס מזארה! הוא כל כך יפה..
אהבתי מאוד את הלוק ובמיוחד את הנעליים :)
שבוע טוב.

האוטפיט כלכך מוושלם !
אני התאהבתי (:

תקראו אולי תאהבו :
http://lifeisfashion-stav.blogspot.com/

thanks girls, have a great week!

היי דר ,
רציתי לשאול אותך מתי התחלת ללכת על עקביים ?
אני בת 15 וההורים שלי לא מרשים לי...

אנונימית - לפחות בגיל 16 או 17 וגם אז נעלתי נעלי עקב רק ל'יציאות' ואירועים מיוחדים. לא צריך להקדים את המאוחר, כל החיים הבוגרים לפנייך בהם תוכלי לנעול עקבים כאוות נפשך.