11/17/10

bloemgracht

amsterdam_outfit3

amsterdam_outfit5

amsterdam_outfit2

amsterdam_outfit1

מעיל זארה / coat Zara
חצאית קפלים ריבר איילנד / pleated skirt River Island
מגפונים דיסקו רוסו (משנה שעברה, נראו גם
כאן) / booties from last year

סופסוף הזדמן לי ללבוש מעיל וכובע צמר - הידד! מזג האויר באמסטרדם היה מבחינתי לא פחות ממושלם ועם האקססוריז ההכרחיים, צעיף וכובע צמר, היה אפשר להסתובב בחוץ בלי סוף (למרות שלא ממש היה צריך).
מבחינת שופינג, על אף שלא לשם כך התכנסנו כמובן שלא חזרתי בידיים ריקות והצלחתי ללקט לי כמה דברים נחמדים. העיר מציעה אינספור חנויות ואופציות שופינג אופנתי, הנה כמה מהן:

1. Kalverstraat - רחוב הקניות בהא הידיעה. בדומה לאוקספורד סטריט או לשדרה החמישית, הרחוב הומה אנשים וצפוף מאוד ועקב כך לא הכי נעים להסתובבות. עם זאת, קשה לפספס אותו כשמגיעים לעיר (גם אם מנסים) והוא כולל חנויות של כל המותגים ה"עממיים" והמוכרים שחלקם נמצאים גם אצלנו. הגעתי לשם הפעם בציפייה לפקוד את החנות הדי חדשה של המותג השוודי
Monki, שלמרבה הצער (או השמחה) לא הצליחה לגרום לי לגהץ את הכרטיס.

2. De negen straatjes ("תשעת הרחובות") - מקבץ של תשעה רחובות קטנים וחמודים שממוקמים בין ארבעת התעלות הגדולות. האיזור מרכזי אבל הרבה פחות הומה מה-kalverstraat וכולל חנויות קטנות ובוטיקים מגניבים של נעליים, משקפיים, בגדים, בגדי יד שנייה, תכשיטים וכד'. והרבה בתי קפה ומסעדות קטנות.

3. PC Hooftstraat - רחוב בו חובבי המותגים הכבדים ימצאו את מבוקשם. בוטיקים של שאנל, בולגרי, גוצ'י, מלברי, לואי ויטון ועוד והמחירים בהתאם. למזלי הגעתי לאיזור ביום ראשון בבוקר, הרבה לפני שעות הפתיחה (ההולנדים פותחים מאוחר בראשון, ועוד יותר מאוחר בשני...) אז הנזק המקסימלי שהייתי יכולה לעשות היה לבהות בתיק אלקסה המנומר והמושלם מבעד לסורגים ולצלם את החלון של שאנל.

4. Noordermarkt - שוק פתוח בשכונת היורדן (Jordaan) שפעיל ביום שני בבוקר. דוכנים עמוסים בבגדי יד שנייה, אקססוריז וכל מיני אוספים מוזרים של מספריים, כפתורים ושטויות אחרות. מקום מצוין למציאות, בייחוד לחובבי יד שנייה ושווקי פשפשים.

5. Waterlooplein markt - שוק פשפשים שפעיל במהלך כל ימי השבוע מלבד ראשון. הרבה יותר גדול מהשוק של היורדן וכולל באסטות לרוב שמציעות בגדי יד שנייה לצד בגדים חדשים, שמעטס ומוצרים לבית. באופן אישי אני מעדיפה את שוק הפשפשים שבסעיף 4, אבל גם זה שווה ביקור וחיטוט לשם איתור אוצרות חבויים.


תודה רבה לשירה על הצילומים, לילה טוב!

So, I finally got to wear a coat and beanie - Hurray! The weather in Amsterdam was so perfect for me, and with the right accessories for fighting the cold I could be out and about for hours (not that I needed to, many lovely cafes were tempting me in every corner).
Shopping was definitely not the aim of this trip, but still I managed to come back with some new finds. The city offers many stores and shopping places, here are a few:

1. Kalverstraat - The shopping street with a capital THE. Like oxford street or 5th Avenue it is very busy and not ideal, but all the fast fashion brands are there and if you are in Amsterdam it's pretty much impossible to avoid. I wanted to check out the new
Monki store, but it wasn't as exciting as I thought.
2. De negen straatjes ("The nine streets") - nine little cute streets located in between the 4 canals. This area is close to the center but much nicer and more relax than the kalverstraat. You can find here lots of small boutiques for shoes, clothes, second hand, vintage and accessories. And great little cafes.
3. PC Hooftstaart - If you're interested in the big brands this is the place for you. Chanel, Hermes, Gucci, Mulberry, Louis Vuitton etc. boutiques, and prices accordingly. Got there early Sunday morning before stores were open so all I could do was take pictures of the Chanel window and longingly stare at the leopard pony-hair Alexa bag behind the window bars. Well, actually that was all I would have done even if it was open...

4. Noordermarkt - Open air flea market in the Jordaan neighbourhood, open Monday mornings. Racks filled with second hand clothing, accessories and all kinds of weird collections such as small scissors and buttons. Perfect place for finding cool bargains.

5. Waterlooplein markt - Flea market open every day except Sunday. Much bigger than the Noordermarkt and offers new and used clothes, household appliances and other nicknacks. I prefer the one in the paragraph above, but this market is also worth a visit.

Wishing you a great Thursday!


19 comments:

תמונות מהממות!!

לפני שנים הייתי במקומות האלה...הפוסט הזה העלה בי זכרונות...

יווווואווווו!! איך את עושה לי חשק:)) אין על אמסטרדם.. בהחלט אחת הערים האהובות עליי..
זה ובגדי החורף שלך כיף כיף כיף!!

You look incredibly cute in this outfit! I love it!

x

וואו! אאוטפיט מדהים!
כל כך עושה חשק לחורף.....

איזה יופי של תמונות !
כיף לראות לוק חורפי בבלוג ישראלי:-)
התמונות מהעיר עצמה בפוסט הקודם גרמו לי לגעגועים...

איזה יופי לך,
אני יושבת כאן כולי ירוקה מקנאה...
וממשיכה לחלום על טיול לאמסטרדם !
את נראת נפלא באוטפיט החורפי,
אני ממשיכה לחלום מתי ה"חורף" יראה
סימנים של הגעה לכאן...
ביי ולילה טוב.
לינדה H

oh you look lovely...i would definitely want to shop in amsterdam one day....

I write you from Barcelona. I like it very much.
I was in Amsterdam last week, and
I love de city too.
Maria

אפונית המהממת! סו סטייליש, מתאימה בול לאווירה החורפית האירופאית.
שאלה לא קשורה - אני מחפשת בנרות ארנק איכותי ובעיקר יפה. האם תוכלי להאיר את עיני היכן אוכל למצוא כזה? חרשתי את כל המקומות הברורים מאליהם ולא עלה בידי למצוא. אני אהיה אסירת תודה!

המעיל הזה כה יפה!
עם חצאית הכפלים והמגפונים האלה זה בכלל מושלם!
את מדהימה דר, פשוט מדהימה.
שרונה

מקסים! אפשר לדעת באיזה ליפסטיק השתמשת? כל כך עדין ושיקי

Great post, was interesting to read also for someone who lives there

You look great! I can imagine how you wish to wear winter clothes.. probably as much as people in NL wish to wear summer dresses..

Funny thing I'm going from Holland to Israel just in 7 hours))

xx
Tali

Tali -
Hope you packed your summer clothes, it is hottt! And I was just thinking about what you wrote here when I checked out some dutch blogs. They say that the weather is gloomy and not fun, and for me it was perfect. I guess a few days of something different will always be great. everybody wants what they don't have... :)

אנונימית - 323 של מדינה מילאנו. האמת שהוא ממש לא עדין אבל עם טפיחה קלה של טישו זה ממתן את העניינים.

photo.fashion.passion - אל תביכי אותי!
אני מאוהבת במעיל הזה, מקווה שייצא לי ללבוש אותו כאן החורף, כשיהיה. תודה מותק :)

נטעס - הפוסט הזה כבר מעורר בי זכרונות... :) אין על אמסטרדם.

alma - יש עוד הרבה מאיפה שהם באו. אני כבר מתה ללבוש את המעילים והסוודרים שלי. אולי בחודש הבא?

style_pursuit - thanks!

הילה - הרבה הרבה חשק... תודה מותק!

Lili Loft - תודה, אני רק מקווה שיהיה כאן קצת חורף מתישהוא.

Linda H - ממליצה בחום על אמסטרדם, כאילו שזה לא היה ברור עד כה... :) ונראה לי שעלינו כאן על עוד ענף תיירותי - לנסוע לחו"ל כדי לחוות חורף.
שיהיה סופ"ש נעים!

אנונימית - ניסית לבדוק באטסי? יש מעצבים עצמאיים שעושים דברים יפים. ומה עם דניאלה להבי, למשל? אם יעלה לי עוד רעיון אני אכתוב כאן.

Maria -
I'm glad to hear you like it too. I hope to be again in Barcelona also, but no plans yet...

vogueish -
Amsterdam is great for everything! very open minded and tolerant.

Son unas fotos muy bonitas, me encatan, es un placer visitar tu blog.
Saludos desde España y besos.

וואו הייתי שם באוגוסט, כשעוד היה חמים, איזה כיף זה נראה ממש בא לי לטוס לשם!
מקווה שאת נהנת מכל רגע.
וכמובןןן שהאאוטפיט מקסים והתמונות יצאו פשוט מדהימות.. והנוף.. הו אמסטרדם.
:)

I visited Amsterdam this summer and I loved it! It's a very unique city.

הי דר

מתאים לך הלוק החורפי, את נראית מקסים.
שאלה קצת אופ טופיק-עיין ערך טוויטר: יש לך המלצה על רופא שיניים טוב?
צריכה טיפול שורש ומפחדת
:(

שני -
רופא השיניים שלי נמצא בחיפה. קוראים לו ד"ר גספר, הוא מנתח פה ולסתות אז אפשר בנוסף לעשות אצלו פרוצדורות שדורשות מומחה כמו עקירת שן בינה והשתלות וכו' (לא עלינו!).
אני אצלו כבר כמה שנים ובהחלט ממליצה עליו. תודה! ואל תפחדי, תודה לאל שיש דבר כזה שנקרא הרדמה :)

Gunia -
there is definitely a uniqueness to amsterdam. A vibe that is very different fron othe places :)