1/19/11

furry-licious

white_furry_coat1

white_furry_coat8

white_furry_coat3
מעיל דמוי פרווה המשביר לצרכן (מלפני כמה שנים) / faux fur coat from an Israeli department store
חולצה מנוקדת זארה / polka dot blouse zara
סקיני דמוי עור קייט מוס לטופשופ (ישן) / faux leather leggings kate moss X topshop

מגפונים דיסקו רוסו (ישנים) / booties bought last year from an Israeli shoe brand
תיק מלברי / bag mulberry

פייר, אין כמו פרי (furry)! על התחביב האופנתי הפרוותי שלי לחורף כבר דיברתי בפוסט הקודם, עם זאת אני רחוקה ממיצוי וסביר להניח שהפגנות פלאפיות כאלה ואחרות ימשיכו להישנות כאן בעתיד הקרוב. זה מסוג המעילים הכירבוליים והנוחים שבשילוב עם כוס משקה חם משכיחים לחלוטין את העובדה שקר בחוץ ובנוסף מפיגים במידת מה את הגעגועים לחתול במהלך היום. נפלא.
את המעיל הזה השגתי בסייל חורף של המשביר לצרכן - מקום מוזר עם הרבה פוטנציאל לא ממומש - לפני כמה שנים (מישהו זוכר?) במחיר מעולה והוא משרת אותי נאמנה מאז ומצתוות יפה ל"מדים" הקלים ללבישה של סקיני כלשהו + חולצה מכופתרת + מגפונים. ואילו רק הייתי יכולה להתעפץ איתו בספסל האחורי באיזשהוא קורס חובה באוניברסיטה (וואו פלאשבק מהימים הסטודנטיאליים), זה בכלל היה מושלם...
תודה לאריאל על הצילומים והמשך שבוע טוב!


I already talked about my furry-fluffy-fuzzy hobby in my last post, yet I'm far from exhausting all possibilities and potential of this beloved trend... This is the kind of coat that combined with a warm drink in hand (hot chocolate please!) makes you completely forget the cold outside, plus makes you miss your cat a little less. perfect.
I got this coat at an Israeli department store, which may sound great in english (the next words coming to mind are immediately: Bloomingdales, Saks etc) but in Israel it is a pretty weird place with lots of potential but mainly strange clothes. So yay for one lucky find!

Have a great rest-of-the-week!


19 comments:

נראה מחמם!!! והעיקר שזה דמוי!!! אוטפיט יפה!

אני ראשונה (:

מאוד אוהבת את הסקיני ואת התיק כמובן
ושחור לבן מאוד הולם אותך.

וישר לעניין: יש מצב לפוסט על איפור וטיפוח עור הפנים? את נראית מאוד רעננה וזוהרת אז אני חושבת שאני לא מבקשת רק בשם עצמי את סודות הטיפוח שלך.
מילה מאוד מוזרה טיפוח. (:

אגב זה הכל בגלל אמילי:http://cupcakesandcashmere.com/beauty-secrets/

תודה ולילה טוב

אוי המעיל הזה פשוט משדר "כיף"!:) אני חולה על פרוות (פייק)!!!

חולצה בדיוק לטעמי. שיקית כזאת.
המעיל נראה מאוד מחמם ונעים אבל הוא לא חם מדי בחורף של ישראל?
אבל העיקר שהוא דמוי פרווה. :)

Julia - בהחלט. הכי טוב דמוי :)

אנונימית - אכן מילה מוזרה מאוד "טיפוח"! את לא הראשונה שמבקשת אז אולי באמת אעשה פוסט כזה או אקדיש התייחסות בפוסט אחר. בכל מקרה, מזהירה מראש, הישועה לגבי איפור לא תבוא ממני, אני לא מבינה בזה בגרוש והמקסימום שאני יודעת זה למרוח איילינר יפה. עם אייליינר טוש. :) צלליות, טשטושים ומייקאפים למיניהם לא נכללים בתחומי העניין/התמחות שלי. תודה!

duckalicious -
I hope you will!

קלואי rose - דווקא היה סופ"ש אידאלי למעיל כזה, אבל אני מניחה שזה תלוי בכמה סובלים מקור, או בכמה חמימות רוצים להרגיש :)

Oran - גם אני, פיתחתי התמכרות של ממש לזיופים השעירים. :)

אהבתי, איזה יופי של אוטפיט,
נערת רוק חורפית !!!
איך את נראת מעולה.
ביי וסוף שבוע חם ובריא.
לינדה H

Hello! I love your blog and I have done a post about you! Discover my blog! See you!!

It's a very nice coat and goes very well together, all very smart, know to choose.
Greetings from Spain

יפה לך, פשוט יפה. לא סתם את אוהבת את הטרנד הזה.
אין כמו התרכבלויות ופינוקים בבגדים פרוותיים! גם אני השבוע הוצאתי את כל הפריטים הפרוותים מהארון שלך ועשיתי עליהם חריש. את עושה לי חשק!
:)

שרונה
photo.fashion.passion

Gorgeous leggings
I love that they are faux
Amazing outfit

המעיל מדהים ,מעיל לבן תמיד קלף מנצח לכל הופעה חורפית..

מזמינה אותך להציץ בבלוג החדש שלי

שבוע מקסים

מיכל

http://matryoshkachic.blogspot.com

I love the combination with the different fabrics and prints! Nice pants and coat dear xx

Muy guapa, el abrigo esta lindisima y se ve muy abrigador. besos y buen dia

amazing look girl!!!
love your booties!!!

I don’t know If you know that I changed the "url" of my blog ... now is www.dressed4success.blogspot.com >;-D
…1KiSs!*

היי דר, תהיתי אם תוכלי לעשות פוסט על הדירה שלך (וכמובן גם על הארון שלך. יש לי תחושה שאת וקארי ברדשו יכולות לעשות תחרות בכמות הנעליים).
בגלל שבדיוק עברתי דירה (הדירה הראשונה שלי לבדי בלי שותפים! ווהווו!) פיתחתי לי אובססיה קטנה לבתים של אנשים שיקיים (שבדר"כ, הם שיקיים לא פחות. הבתים, הכוונה)

ואת נראית מהממת כרגיל, אבל... לא חם לך?!

comment for:
http://afoona-pea.blogspot.com/2011/01/tribute.html

Hi Dar, this look is pretty impressive, you is precious, never disappoint with your clothes, you know together very well, you deserve to score 10.
I wanted to say that I have created a new section exclusively vintage, you can see:
http://look10.blogspot.com/2010/02/vintage-collection-database.html
I'd love you to leave your opinion on this issue and also ask your permission to put a look of yours in this section.
Thanks for your time.
Kisses from Spain