1/15/11

?just had root canal, can you tell

faux_fur_vest1

faux_fur_vest2

faux_fur_vest4

faux_fur_vest3
ווסט דמוי פרווה זארה / faux fur vest Zara
סווטשירט אמריקן אפרל / pullover American Apparel
סקיני פול אנד בר / skinny Pull&Bear
שרשרת חוליות מתנה מהמעצבת נאוה גלזר / link necklace gift from Nava Glazer
שרשרת "גורמט" קשת לשיער מדיווה שהוסבה לשרשרת / other necklace originally a Diva headband
משקפי שמש sunglasses Le Specs
נעליים shoes Nursace
תיק הייץ' אנד אם / bucket bag H&M


עוד שבוע, עוד ווסט פרוותי, או כמו שהבוסית שלי שואלת: "ברדלס חדש??" אני יודעת, אין פה ממש חורף, ואוסף של ווסטים וכיסויים פרוותיים זה לא הדבר הכי הכרחי ופרקטי במדינתנו, אבל מבחינתי זה סוג המעיל האידאלי והמגניב ביותר לעונה הקצרה בישראל. וגם אחלה שובר קרח ומקור לשיחה. נו טוב, אני מכורה. אפשר רק לקוות שהעתיד שלי טומן בחובו איזה רילוקיישן למדינה זרה וקרה ואז סוף סוף אוכל להצדיק את הקולקציה. בינתיים, כמובן שאנצור כל יום חורפי שאתעורר אליו ואנצל את פוטנציאל האופנתי הגבוה שלו עד תומו!
תודה רבה לאריאל על הצילומים. שבוע טוב!


Another week, another faux fur vest... yeah, I know, there isn't much winter here and furry things are not very needed nor practical in my country, but for me this is the ideal cool coat for the short cool season. Also a great ice-breaker and conversation starter ("Is it soft? Can I touch it?" oops, a bit creepy...). Ok Ok, I'm hooked. So I can only hope my future holds some kind of relocation to a colder climate country so I can finally justify the coat collection....

17 comments:

שלום דר! מאוד אהבתי את האוטפיט שלך!! אפילו שעונת החורף מאוד קצרה צריך להתלבש בהתאם. כמה שיותר פרווה יותר טוב חחח

שבוע טוב גם לך 3>

רנה.

יפה ובמיטבך כהרגלך.
גם אני מתחילה להתמכר לעסקי הפרווה (המלאכותית כמובן). השבוע רכשתי בזארה סוודר מעוטר בפרווה עבה בכתפיים שלו. הוא כל כך נעים ומחמם ובעיקר יפה!
אז גם אני אוהבת פרווה!

שבוע טוב,
שרונה
photo.fashion.passion

מהממת!
היכן ניתן להשיג את הנעליים והמשקפיים?

אוטפיט מגניב, ומאוד אהבתי את התמונות, הארגז הצהוב והרקע מאוד מוסיפים...כל הכבוד על הרעיון!

אהבתי את הסוויטשירט :)
וכן, את לא היחידה שזקוקה נואשות ליום חורפי אחד. (בשביל הבגדים, כמובן)

מהמם!!
אהבתי במיוחד את השרשרת והסקיני. הוא מהעונה הזו של פול אנד בר?
אחת החנויות האהובות עליי אבל דווקא בגזרת המכנסיים שלהם אני תמיד מתאכזבת..

How glamorous!
הצבע של הג'ינס מאד יפה ומאד מתאים לך.
אפשר לשאול במה את עובדת?
ושאלה נוספת- מעולם לא הבנתי איך אפשר לשים את התיק (או כל חפץ אחר ששילמת עליו כסף) על הרצפה. הכיצד??

אז באמת עברת טיפול שורש?!
וואאאאאוווו, משתתפת בכאבך,
כמה שאני לא אוהבת טיפולי שניים.
אהבתי במיוחד את הסקיני והצבע
המאד לא שגרתי.
אני לא בפוקוס, עם שפעת בבית כבר כמה ימים.
בריאות.
לינדה H

Hi Dar, I have lost several post yours but I see that you continue with your good choice of dress, always so elegant, I understand that you're going to another country to work?.
Have a good weekend.
Kisses from Spain.

Vicen -
Hola! Thanks a lot, and regarding work abroad, no plans for that yet, just wishful thinking in the mean time. Kisses from Israel!

Linda H -
אוי, תרגישי טוב, מאוד לא נעים - אני מאחלת לך החלמה מהירה וחזרה לשגרת המגפיים במהרה. הרבה בריאות!
נ.ב הטיפול שורש הזה היה מפחיד... העיקר שעבר.

Princessa - תודה! את יכולה למצוא את התשובה לשאלה שלך בדף "אודותי". לגבי ההערה השנייה, אני לא יכולה שלא להתנגד נחרצות למה שכתבת - אם רכשתי משהו אני רוצה כמה שיותר להשתמש בו ולהינות ממנו. לא מאמינה בחפצים "לראותם בלבד" (בטח לא בלבוש) ואם זה כרוך בלהניח פה ושם על הרצפה זה גם הולך. נראה לי שאפשר לראות שאני מתייחסת לחפצים שלי יפה ושומרת אותם במצב מעולה לאורך שנים...

renerene ,שרונה - תודה :) אין ספק, כמה שיותר פרווה מזוייפת יותר טוב!

אנונימית - הנעליים מעמנואל (סייל) והמשקפיים מאופטיק דורון. תודה!

Julia - כן, הארגז הזה בא לי טוב בפריים :) חחח

roes - אין אפס, להתלבש בשכבות זה הרבה יותר מעניין. נצלי את הימים כל עוד את יכולה :)

מעין - כן, נראה לי שזה זוג המכנסיים הראשון שיש לי של פול&בר - הגיזרה אחלה לפחות מבחינתי. מה שמשך אותי הוא בעיקר הצבע ולא פחות תוית המחיר של 139 ש"ח. אני אוהבת את הג'ינסים שלי זולים.

אווטפיט מושלם. הצבעוניות והכל- מהמם

Such a stunning look! Great colors and the faux fur is awesome! Where are your pants from dear?xxx

התיק הזה פשוט מקסים! אוהבת אותו מאוד!!

הצבע של המכנסיים פשוט כל כך יפה ומחמיא לך:)

גם אני עברתי לפני כחצי שנה טיפול שורש וזה אכן לא נעים..תרגישי טוב!
אחד האאוטפיטים האהובים עלי עד כה!!

אני חייבת להודות שכבר במשך שנה כל שבוע אני בודקת אם עדכנת את הבלוג
והיום החלטתי לכתוב לך !
לפני כמה זמן ראיתי אותך בגרנד קניון ואמרתי לחברה שלי תראי תראי הרגשתי כאילו את מפורסמת בשבילי חח
אוהבת אוהבת אוהבת איך שאת מתלבשת :)

Glamour Bbey -
Thanks! pants are from Pull&Bear

rotem - עדיין אסור לי ללעוס בצד אחד! מאחלת לך ולי שזה יהיה הטיפול האחרון. תודה רבה!

bella - תודה רבה חמודה! ובפעם הבאה אשמח אם תגידי שלום, כיף לי להכיר את מי שקורא את הבלוג ועוקב בכזו אדיקות. :)

אהבתי את המשקפי שמש (: