7/22/11

something old, something blue

floral_tulip_skirt1

floral_tulip_skirt3

floral_tulip_skirt4

floral_tulip_skirt5

floral_tulip_skirt2
חולצה הייץ' אנד אם (מלפני המון זמן) / blouse h&m, old
חצאית אורבן אאוטפיטרס (ישנה) / floral skirt urban outfitters, old
שרשרת אלדו (ישנה) / necklace aldo, old
טבעת עם אבן ירקרקה מנגו (ישנה) / ring with green stone mango, old
סנדלים אלדו (ישנים) / sandals aldo, old

צילומי אאוטפיט מלפני שנתיים בערך, שמשום מה לא הגיעו לבלוג עד לרגע זה (ותודה לאל על אוצרות אבודים בהארד דיסק הנייד). אמנם עבר קצת זמן ועל אף שחלו שינויים מסוימים בטעם האופנתי שלי והתודעה האופנתית התחדדה, אני עדיין לובשת את האאוטפיט הזה ולגמרי עומדת מאחוריו גם היום - כמו מאחורי רוב מה שנראה פה בבלוג במרוצת השנים.
מה שנחמד בעובדה שאני מנהלת את בלוג האופנה שלי כבר כל כך הרבה זמן הוא שיש לי יכולת לבחון בצורה סדורה מה לבשתי "פעם", איך לבשתי את הפריטים ולמה בחרתי את אותם שילובים ספציפיים, ולהסתכל על הדברים מפרספקטיבה מסוימת. אם זה לא מביא לתובנות אופנה וסטיילינג רציניות, אני לא יודעת מה כן. ומסקרן אותי לדעת איך אראה את הבחירות הללו ממרחק של עוד עשר או עשרים שנים. נחיה ונראה!
תודה רבה לאריאלה על הצילומים. סופ"ש נעים.

Summer outfit pictures from about two years ago, that for some reason only made it to the blog today (thank god for lost treasures found on my portable hard drive). Although it's been a while and my fashion taste has somewhat evolved, I still wear and would wear this outfit and completely stand behind it. Like most things you've seen here along the years.
I wonder what I'll think about it in ten or more years. interesting...Have a good weekend!