11/8/11

ultimate boot collection

fashionpea_booties_collection

fashionpea_boots_collection


Say hello to the fab 5 booties that are going to keep my feet warm, comfy and good looking this winter. Some of them will continue with me from previous seasons and two are pretty new and I feel like I have managed to obtain quite a nice variety that will make dressing up easy and answer almost any outfits' need for cool footwear.
So, what are your ultimate boots for the following months?


תגידו שלום לחבורת המגפונים שהולכת ללוות אותי בצורה אופנתית ונוחה(!) במהלך החודשים הקרובים. חלקם ממשיכים איתי מהשנה שעברה וחלקם חדשים בארון, אבל מה שבטוח זה שיחדיו הם יספקו לי גיוון רב לכל ימי השבוע ומענה הולם לכל אאוטפיט.
שני זוגות מתוך החבורה מושפעים באופן מובהק מדגמי מגפונים "איקוניים" שהוציאו בתי אופנה שונים בעונות הקודמות:

1. מגפוני Dicker של Isabel Marant - כל מי שהוא משהו כבר הניח את הידיים שלו עליהם (או את הבהונות שלו בתוכם) אבל העונה זו באמת לא בעיה למצוא זוג "בהשראת" הדגם הנחשק ובמחיר שווה לכל נפש. את הזוג שלי איתרתי כבר בשלהי הקיץ שעבר שעבר (ואני לגמרי מכורה), ולמי שעוד לא התארגנה על עצמה אני יכולה לומר שכמעט כל רשת הנעלה עממית שמכבדת את עצמה לקוחותיה ומתיימרת להיות מעודכנת בטרנדים של מלבושי כף הרגל מציעה למכירה כחלק מקולקציית החורף דגם דומה אחד לפחות.

2. מגפוני Pistol של המותג השוודי Acne - שמתי עליהם עין כבר מזמן, והם נראים אחלה מגפונים שבעולם אבל עם תג מחיר קצת פחות אחלה. לשמחתי הצלחתי לאתר לא מזמן גרסה הרבה יותר זולה ודי נאמנה למקור, כולל הדיטייל של רצועת העור על לשונית הרוכסן. המגפון מסתיים טיפה גבוה בהשוואה למגפונים אחרים שיש לי אבל מושלם לגמרי עם סקיני ג'ינס.

ומה המגפונים האולטימטיביים שלכם לחורף הקרוב?