12/20/11

more red

red_cape_coat3

red_cape_coat1

red_cape_coat2

red_cape_coat4

So I'm basically keeping up with the theme and color palette of my last post, also adding some camel into the mix. Can't get enough of this color combo. Wore this cape-coat for the very first time since I got it (about 5 years ago) and am really loving the shape and cut.
It has been pretty warm out here so there was no need to layer much and I could go out with this
beautiful lace top I'm now incorporating into my winter outfits. And with weather like this it there is no difficulty.
Took these photos of myself by myself(!) and I'm pretty proud I could even manage to get a decent detail shot. And it's always nice to discover you can do something by yourself.
Have a great rest-of-the-week and Happy Holidays!

אפשר לומר שאני פחות או יותר זורמת עם הקונספט ועם פלטת הצבעים של הפוסט הקודם. אין מה לעשות, אני פשוט לא יכולה לשבוע מהאדום האדום הזה. ובנוסף לתגליותי האחרונות במלתחה גיליתי גם את המעיל-שכמייה האדום החמדמד שלפניכם, שנרכש בתקופת מלחמת לבנון השנייה ולא נלבש אפילו פעם אחת מיום רכישתו. ואין יום מתאים מן ההווה לסגור מעגל.
מתחתיו הוספתי חולצת תחרה עם צווארון שחור מעור (שנראתה בפוסט הזה) ומכנסיים בצבע שמתחבר בצורה הרמונית לשני הנ"ל. סוג של תלבושת אידאלית לימים בהם קר כשיוצאים בבוקר מהמיטה ובמהלך היום הטמפרטורות מרקיעות שחקים למעל 20 מעלות.
גם בפוסט הזה הצלחתי באיזו דרך של נס לצלם את עצמי. זה היה מאתגר וללא ספק קצת יותר מסורבל ומוזר מאשר להצטלם כשמישהו אחר מחזיק את המצלמה, אבל תמיד נחמד לדעת שאני יכולה לעשות עוד משהו. בעצמי.
המשך שבוע טוב וחג שמח!

מעיל זארה / zara cape coat
חולצת תחרה the kooples lace blouse / the kooples
מכנסיים הייץ' אנד אם (ממזמן) / H&M pants
נעליים אלדו / aldo pumps