12/3/11

practice what you preach

cream_sweater_white_jeans11

cream_sweater_white_jeans10

cream_sweater_white_jeans1

Another outfit example of the mantra I've been spreading around here, which is that white pants also suit winter time. I don't know how long I'll keep brain-washing you with this but this is exactly how and what I wanna dress right now.
Going through some kind of minimalistic phase at the moment and I'm not quite sure where it's going to lead me and where will be my personal style at the end, but I'm really enjoing it and feeling my style evolving, which is always fascinating.
Wishing you a great weekend (mine is almost over, we start the workweek on Sunday here)!


עוד אאוטפיט שעולה בקנה אחד עם המנטרה שאני מפיצה פה לאחרונה שמכנסיים לבנים הולכים גם בחורף, ועד שאני לא אראה את הרחובות מוצפים במכנסיים שכאלה לא אנוח ולא אשקוט ואמשיך לשטוף לכם את המוח. נו, לא באמת....
אני עוברת בשבועות האחרונים איזשהוא תהליך של מינימליזם שאני עדיין לא יודעת לאן יגיע ומה תהיה השפעתו הסופית על הסגנון האישי שלי אבל אני ממש נהנית מהתהליך הטומן בחובו הישג אישי מדהים והוא שאני נהנית מתהליך. תהליך כלשהו. בדרך כלל אני יותר בקטע של תוצאה. חוצמזה שסגנון אישי הוא דבר שנמצא באבולוציה מתמדת וכל הזמן נתון לשינויים והשפעות. וזה באופן כללי דבר מרתק.
למזלי יש לי את הבלוג הזה שבו אני מתעדת את התלבושות ואת התשוקות האופנתיות ומדי פעם נהנית מהפריווילגיה של להסתכל לאחור ולראות איפה הייתי ובמה התעניינתי פעם. אני נהיית קצת נוסטלגית, אולי זה בגלל שהבלוג עומד לחגוג 4 בקרוב מאוד. חתיכת תקופה! אבל, זה עוד לא הזמן לחגיגות עכשיו אלא להמשך השינויים.
תודה לאריאל על הצילומים. שבוע טוב.

סוודר גאפ / gap sweater
סקיני ג'ינס זארה / zara white skinnies
טבעת איב סן לורן / YSL arty ring
משקפי שמש ריי באן / ray-ban sunglasses
תיק קלואה / bag chloé paraty