1/13/12

who's that girl?

hm_fuzzy_sweater_3

hm_fuzzy_sweater_1

hm_fuzzy_sweater_2

hm_fuzzy_sweater_5

hm_fuzzy_sweater_4

Here are some pics of me and Lola (remember her from that post?) enjoying a nice weekend stroll. Lola went for the natural look and accessorized herself with a green collar and red leash (cool color combo!), whereas I chose a white peter pan collar blouse underneath a fuzzy salmon colored sweater.
This time I combined the sweet (but not as sweet as Lola) top with an edgy snake print skinny jeans as a bit of a contrast, and threw in one more animal print for the sake of print-mixing and mainly just for fun.
Wishing you a great weekend!


הנה אני ולולה - זוכרים אותה מהפוסט הזה? - בטיול מהנה של סוף שבוע. לולה במראה הטבעי, מאובזרת בקולר ירקרק ורצועה אדומה (יופי של שילוב צבעים) ואני במראה הפלאפי עם סוודר שעיר בצבע סלמון ומתחתיו חולצה לבנה מכופתרת בעלת צווארון מעוגל.
ולא שהייתה כאן איזושהיא תחרות או משהו כזה אבל ברור שגוש המתיקות ההולך על ארבע לוקח בענק אפילו עשרה צווארוני פיטר פן ועוד עשרים סוודרים רכים ופרוותיים. כי אין מה לעשות, בעלי חיים וילדים גונבים את ההצגה. ובצדק רב!
החולצה הלבנה הפכה חיש קל לשידוך האולטימטיבי לסוודר הזה, והפעם הוספתי להם כקונטרסט ג'ינס סקיני בגווני כחול-אפרפר בעל הדפס קשקשי נחש עדין. התיק המנומר מוסיף עוד הדפס חייתי לחגיגה ולוקח אותנו אל המחוזות המסוכנים (booh!) של שילובי הדפסים, אבל בעיני הוא תוספת אלמנטרית לאאוטפיט סופ"ש רגוע וכייפי.
תודה לאריאל על הצילומים ותודה גם ללולה המקסימה, שהסכימה להעמיד פנים שהיא שלי למשך מספר דקות. בעידוד של כמה חטיפי כלבים והוראות מהבעלים המהממת שלה שעמדה מטר וחצי מאיתנו. כמובן.
סוף שבוע נעים!

סקיני ג'ינס גאפ / gap skinnies
סוודר הייץ' אנד אם, נראה גם כאן / H&M fuzzy sweater
חולצה לבנה אמריקן אפרל / american apparel blouse
תיק מנומר טופשופ (ישן) / topshop bag
נעליים מאיטליה / Max&Co wedges