2/16/12

bring it on

isabel_marant_sweater_mulberry_bag

Still jumping with joy, as you can see, but this time it's all about being effortlessly warm. And how can I not be overjoyed when there is a big storm heading over and I'm already equipped with the warmest and coolest sweater.
Combined this chunky Isabel Marant piece with a pair of burgundy skinnies (turned out a bit lighter than they are in the pics), my go-to ankle booties and a black casual shoulder bag.
Hope you are survivng the cold and I wish you a wonderful weekend bundling up in big sweaters and cuddling with your loved ones and pets.

אז אני ממשיכה לקפץ, ואיך אפשר שלא כשסוף שבוע קר וסוער עומד בפתח ואני כבר מצוידת היטב בסוודר צ'אנקי ומחמם שידאג לכל הזוטות הפונקציונליות ועוד יעשה את זה בסטייל. מסוג הסוודרים האלה שמפתה "לגור בהם" ולא לחשוב על לפשוט אותם גם כשנמצאים בבית. פשוט הקונספט של "לעבור ללבוש משהו נוח" הופך ללא רלוונטי כשאתה כבר עטוף בדבר הכי נוח שאפשר.
הלכתי גם הפעם על אאוטפיט די פשוט, כפי שקורה די הרבה לאחרונה (עוד פעם ג'ינס וסוודר? מתחילה קצת לשעמההההםם...) אבל אני ממש מבסוטה מזה, בשילוב גוונים של אפור, בורדו - יצא בצילום טיפה בהיר מדי, אל תאמינו לכל מה שאתם רואים - ותיק בצבע שחור.
שיהיה לכולם סופ"ש חמים ונעים, תשתו הרבה תה צמחים ותתכרבלו עם בני הזוג ו/או עם בעלי החיים... זה לפחות מה שאני מתכננת. נתראה בקרוב!

isabel_marant_sweater2

סוודר איזבל מארה / Isabel Marant sweater
חולצה מכופתרת (מתחת) אמריקן אפרל / american apparel blouse underneath
ג'ינס פול אנד בר (ישן) / pull&bear skinnies, from a couple of years ago
מגפונים מנגו (ישנים), המגפונים בקולאז' מכאן / mango booties, similar steven booties in the collage
תיק מלברי אלקסה / mulberry bag