2/27/12

pale 'n bright

red_skinnies_ysl_muse_1

red_skinnies_ysl_muse_2

red_skinnies_ysl_muse_3

Had quite the sunny weekend and didn't need any coat, but winter is not over yet... And I'm still looking for great winter pieces and especially amazing sweaters. I know spring collections are already in stores but I am not tempted (not even slightly!) and pretty happy to enjoy the rest of what winter has in store.
Went for a neutral and light colored cable knit sweater with a matching silk blouse to show of nicely my beloved bright red skinnies. gotta love red! Still in search for a great sweater or an amazing coat with a greatly reduced price tag - If you find something like that online you are more than welcome to send over a link... Have a wonderful week!


משהו לא בסדר עם המקלדת שלי ופרק חדש של once upon a time קורא לי אז נעשה את זה קצר... זה מה שלבשתי ביום שבת, כולל מעיל בצבע דומה לחלק העליון שבסופו של דבר התגלה כלא הכרחי ונשאר במושב האחורי של האוטו. על אף סוף השבוע השמשי ולמרות שכבר קולקציות חדשות (קיציות, צבעוניות ופרחוניות) בחנויות אני ממש לא ממהרת הפעם. בא לי ליהנות מהחורף עד תומו ואני עדיין קונה בגדי חורף ומפנטזת שעוד אצליח לאתר באחת מחנויות האופנה המקוונות האהובות עלי איזה מעיל מדהים במחיר סייל...

החורף הנוכחי הוא ללא ספק החורף הגדול של הסוודרים, והפריט הזה עשה אצלי קאמבק רציני. מפריט לבוש עבה ומסורבל אפשר לומר שהסוודר הפך בחודשים האחרונים לגולת הכותרת של המלתחה. עזבו אתכם מקרדיגנים או מסריגים דקיקים, אני מדברת על סריגים צ'אנקיים, עבים, צמריריים ומחממים עם צווארון מעוגל (אף פעם לא הייתי טיפוס של צווארון וי ואני גם לא משתגעת על גולפים). כאמור, המצוד אחרי הסוודר המושלם הבא עוד לא הסתיים ועד שהחורף לא נגמר, זה לא נגמר!
תודה לאריאל על הצילומים, שבוע מוצלח לכולם :)

סוודר טופשופ (ישן, נראה גם כאן) / topshop sweater, also seen here
חולצת משי מאסימו דוטי / massimo dutti silk blouse
ג'ינס מנגו, נראה גם כאן / mango red jeans, also seen here
טבעת איב סן לורן / YSL arty ring
צמיד סיסי סקיי / cc skye bracelet
תיק איב סן לורן, נראה גם כאן / YSL muse bag, also seen here