3/23/12

graphic friday

yellow_sweatshirt_sweater_jumper

hm_houndstooth_pants_comme_des_garcons_pouch

fashionpea_instagram_yellow_jumper

As you can see, I'm having a graphic moment at the moment. And in terms of personal style and what a person prefers regardless of trends, this is probably the essence of me. I love bold colors and graphic prints the most, and I've been searching for agessssssss for a nice lemon yellow sweater until I found this one. Online of course.
Proper outfit pics to come, have a wonderful weekend!


כפי שניתן לראות בתמונות מעלה, אני חווה רגע אופנתי גרפי בתקופה האחרונה. ואם אני מנסה לחשוב לרגע על סגנון אישי והעדפות אינדיבידואליות אני חושבת שאתם יכולים לראות כאן את המהות הסגנונית שלי: צבעים עזים והדפסים גרפיים בולטים. זה מה שאני אוהבת באמנות (פופ ארט מישהו?) וזה גם מה שאני הכי מחוברת אליו בהתלבשות.
חיפשתי סוודר צהוב לימון רווי (=saturated. לא הלימון, הצבע) במשך כמה חודשים, ניג'סתי לכל מי שנסע לחו"ל שישים לב אם הוא מאתר אחד כזה, אבל בסוף כמובן שהמיועד נמצא אונליין באתר קוריאני. הידד! הזמנתי גם סווטשירט בגוון דומה מאסוס, כדי לספק בצורה מוחלטת את התאווה הצהובה, ומבחינת שילובים החלטתי ללכת על פשוט וגרפי ולהוסיף חולצה לבנה מכופתרת מתחת, חצאית מיני מעור, גרביונים שחורים וקלאץ' מנוקד חמדמד.
מתכננת להשתמש באותם חלקים עליונים גם בשילוב עם המכנסיים בהדפס houndstooth (איך לעזאזל מתרגמים את זה לעברית??) שאתם יכולים לראות בתמונה השנייה. לא הייתי מתנגדת גם לעוד זוג מכנסיים או חצאית בהדפס כזה רק מוגדל יותר.
תמונות אאוטפיטים הגונות (=לא מהאינסטגרם) בקרוב. שבת שלום!