3/30/12

military mood

zara_military_jacket_leather_sleeves1

zara_military_jacket_leather_sleeves4

aldo_crisson_booties_similar_acne_pistol

Pretty hellish week, I was sick through most of it, but luckily I feel better now.
As you can see I'm not really embracing spring yet - still enjoying my layers and especially safari coats and army jackets. I'm obsessed!
Got this nice one at zara after chasing it for a while. It's a model from the previous season that I guess the lovely folks at zara decided to reissue (better fitting on the smaller sizes now. yay!), and I can't be happier because it is the epitome of army chic with an edge. And a lovely addition to my army jacket collection.
Wore it with a canadian tuxedo underneath (always a good call) and a pair of aldo booties that I just can't stop wearing (remember these?) because they are comfy and pretty much go with anything.
Have a nice weekend!


היה שבוע די סיוט, כי הייתי חולה, אבל אני שמחה לבשר שזה מאחורי. אין כמו להיות בריאה! עכשיו נשאר לי רק להחזיר לעצמי איזה קילו או שניים אבודים, אבל לא נראה לי שזה יהיה קשה במיוחד כשליל הסדר + אינספור ארוחות חג משפחתיות עומדות בפתח.
בתמונות שלפניכם אני לובשת (עוד) ג'קט צבאי, הפעם מושקע ומדוגם במיוחד עם שרוולי עור. רדפתי אחרי הג'קט הזה המון זמן וכבר הייתי בטוחה שזה לא יקרה אבל, כמו תמיד, ברגע שהכי פחות מצפים לו מקבלים את מה שחיכיתם לו כל כך הרבה וכבר די שכחתם שחיכיתם.
עבור שועלות זארה הוותיקות והערמומיות, אתן בטח זוכרות את הג'קט הנ"ל מהעונה הקודמת ובזארה כנראה החליטו להוציא אותו במהדורה נוספת (הידד!), מבד קצת שונה אבל לדעתי המידות יותר טובות הפעם, בייחוד בקצה הקטן של הסקאלה (זאת אני) ולכל מי שחובבת את הטרנד הצבאי, זה הג'קט בשבילכן!
צירפתי לג'קט את הטוקסידו הקנדי (=ג'ינס על ג'ינס) ומגפונים של אלדו שהזמנתי מהאתר האמריקאי של אלדו, אחרי שחרשתי היטב על הזוג החום הזה. לעיתים נדירות אני קונה יותר מעותק אחד של את אותו פריט, אבל במקרה הזה אי אפשר היה לפספס, מדובר במגפונים מצוינים ביותר.
תודה לאריאל על הצילומים. סופ"ש נעים!

ג'קט צבאי עם שרוולי עור זארה / zara safari jacket with leather sleeves
חולצת ג'ינס הייץ' אנד אם, ישנה / h&m washed denim blouse?
סקיני טופשופ / topshop skinny jeans
מגפונים אלדו / aldo booties
תיק סלין / celine bag