3/16/12

winner

striped_top_white_jeans_celine_bag3

striped_top_white_jeans_celine_bag1

striped_top_white_jeans_celine_bag7

striped_top_white_jeans_celine_bag6

This is what I wore today, not really suitable for the weather but with a warm coat on it was OK. We've been having schizophrenic weather here lately, as do a lot of places around the world, and this weekend is gloomy and rainy after a quite warm week.
I have been drawn to basic garments for the last few months (except for my "happy pants" collection that I'm still expanding). I guess it is due to the fact that I started a new job recently and I'm not so creative with my work outfits since I aim to look more authoritative than creative, so this results in pretty boring outfits.
But that will soon change and as I slowly ease into my position and feel more confident I'll start pulling out the big guns from my closet. Co-workers beware! :) Beginnings are always the hardest part, but luckily it gets a little easier every time!

And regarding the giveaway of Un Jardin Sur le Nil by Hermès, I'm happy to announce that the winner is Daffy Kraizel! Congratulations Daffy!
Thank you very much to all of you who participated. I wish I could have given everybody a gift, and I hope I'll be able to arrange more giveaways in the future.
Have a great weekend!

winner_giveaway_fashionpea


לפני הכל, אני לא רוצה להשאיר אתכם במתח והגיע הזמן להכריז מי זכה בהגרלת הבושם של הרמס שהסתיימה אתמול בערב. ובכן, אני שמחה לברך את דפי קרייזל (מקווה שאייתתי נכון) על הזכייה! את מוזמנת ליצור איתי קשר ע"מ שאוכל לשלוח לך את הפרס הריחני בו זכית.
אני רוצה להודות שוב לכל מי שהשתתף בהגרלה, היה כיף לקרוא את התגובות שלכם - בייחוד אלה עם הנימוקים וההסברים :) והלוואי שהיו לי פרסים לתת לכולם על הרוח הטובה. מקווה שבעתיד ייצא לי לערוך כאן עוד הגרלות מגניבות.


ולענייני האופנה - זה מה שלבשתי היום, תלבושת קז'ואלית של יום שישי אחה"צ. לאחרונה אני מחפשת את דרכי סביב הבייסיקים וכל מה שבא לי ללבוש בסופי שבוע זה דברים פשוטים ונוחים, אז זה פחות או יותר מה שאתם רואים בבלוג כי אני מספיקה לתעד אאוטפיטים רק בסופ"ש.
אבל אל תדאגו, אתם לא מפסידים הרבה ממהלך השבוע כי בתקופה האחרונה האאוטפיטים היומיומיים שלי קצת פחות מושקעים. הדבר העיקרי שגורם לכך הוא שהתחלתי עבודה חדשה ובסיטואציה הזאת אני בדרך כלל מתמקדת בתלבושות שכוללות ג'קט, חולצה מכופתרת וג'ינס. פשוט ומסודר. וקצת מצ'עמם. אותי לפחות.
תקופה כזו של התחלה והסתגלות למקום חדש, אשר מלווה בהמון פגישות היכרות עם אנשים חדשים, בכירים יותר ופחות, היא מבחינתי תקופת יובש אופנתי כי מה שחשוב לי לשדר בלבוש שלי בזמן כזה הוא רצינות וסמכותיות (גם ככה אני נראית צעירה מגילי, אז אני צריכה להתאמץ יותר בעניין הזה) ופחות מעניין אותי להעביר את המסר שאני בחורה מאוד קריאטיבית מבחינה אופנתית. זה יכול לבוא, ומהיכרותי עם עצמי בהחלט יבוא, בשלב מאוחר יותר אחרי שכבר הסתגלתי למקום ולתפקיד ועברתי את שלב הרושם הראשוני.
כל ההתחלות קשות, אבל אני יכולה להגיד לכם שעם הזמן והניסיון כל התחלה חדשה נהיית טיפה'לה יותר קלה.
וכמילותיו של קרמבו מהסרט מבצע סבתא: "אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר". מנסה להפוך את זה למוטו... :)
תודה רבה לאריאל על הצילומים! סופ"ש נעים.
ג'ינס לבן זארה / zara white skinny jeans
תיק סלין / céline bag
מגפונים מנגו / mango booties,
similar here