4/19/12

birthday girl

gingham_jacket_lilac_jeans4

gingham_jacket_lilac_jeans2

gingham_jacket_lilac_jeans5

lilac_jeans_tods_heels

gingham_jacket_lilac_jeans3

It's my birthday today! And although this is not my official birthday outfit, it is still a cute little outfit I wore in the beginning of the week. Great combo for those spring days when I just have to wear something gingham (happens every year).
But let's not talk fashion for a minute, also my modest birthday wishlist doesn't include clothes or shoes this time. On this occasion, in your presence, I'd like to blow out a few imaginary candles on an imaginary cake and wish myself a happy birthday.
May this year, the year I'm about to get married in, be happy, healthy and full of love.
Happy to celebrate on the blog with you this fifth consecutive birthday !
XX

היום הוא יום מאוד מיוחד מבחינתי, כי זהו יום ההולדת שלי! ועל אף שיצא השנה באותו תאריך של יום השואה, אני מתנחמת בעובדה שלפחות נותרו לי הערב כמה שעות שבהן אפשר לחגוג.
מה שאתם רואים בתמונות למעלה הוא לא אאוטפיט יום ההולדת הרשמי, אלא משהו שלבשתי אי שם בתחילת השבוע, אאוטפיט אביבי וחמוד שעונה על החשק המתעורר אצלי כל שנה, בערך בתקופה הזו של השנה והוא לשלב דוגמת פפיטה בלבוש שלי.
אבל בואו נעזוב רגע אופנה. את יום הולדתי ה-32 על פני כדור הארץ אני פותחת עם רשימת משאלות חביבה, צנועה ואישית, שאינה כוללת אפילו פריט לבוש אחד. יתר על כן, כמה מתנות שכבר הצלחתי לנחש שיוענקו לי בימים הקרובים (קונטרול פריקית!) גם הן אינן בגדים, נעליים או אביזרי אופנה כלשהם. ואני ממש שמחה!
אז בנוכחותכם אכבה עכשיו כמה נרות דימיוניים על עוגה דמיונית, אקווה שמשאלותי יתגשמו, ואאחל לעצמי שהשנה הקרובה, שבה אני גם עומדת להינשא, תהייה שנה מאושרת, בריאה ומלאת אהבה.
שמחה לחגוג בחברתכם יום הולדת חמישי ברציפות!

ג'קט טופשופ (מלפני כמה שנים טובות) / topshop gingham jacket, old
חולצה עם צווארון מעוגל אמריקן אפרל / american apparel blouse
גי'נס גאפ / gap skinny jeans
נעליים טוד'ז / tod's pumps

תודה לאריאל על הצילומים!