4/28/12

checks & dots

ash_bowie_wedges1

ash_bowie_wedges7

ash_bowie_wedges6

ash_bowie_wedges5

ash_bowie_wedges3

So, what do I love about this outfit? Everything! First of all, the sunglasses. This pair has quickly become one of my favorites: a bit childish and eighties, but I adore it!
Secondly, the check blouse: through the past year I have acquired quite a few check garments and although my brother always says it looks like tablecloth, I just keep at it.
I also anjoy a nice mix of prints, which you can see right above, and love my ash sneaker wedges which rarely come of my feet on weekends.
Have a great Saturday!

אז מה אני אוהבת באאוטפיט הזה?
1. משקפי השמש - פריט יחסית קטן ושולי בתלבושת, אבל הזוג הזה הפך לאט לאט לאחד מחביבי המלתחה. קצת ילדותי - כאשר אני רואה מישהי אחרת עם משקפיים כאלה היא בדר"כ נערה בת 16 ומטה, וקצת אייטיז, אבל מוצלח מאוד.
2. החולצה המשובצת - אח שלי היה אומר על זה "את נראית כמו מפת שולחן" וגם אמר זאת בעבר מספר פעמים, אבל זה לא משנה כהוא זה את התשוקה שלי לכל מה שמשובץ וביחוד לחולצות מכופתרות משובצות.
3. שילוב ההדפסים - מנסיון, אף פעם לא מזיק שיהיה לך אחד כזה באאוטפיט.
4. הסניקרז - שגורפות מחמאות על ימין ועל שמאל, שלא יורדות לי מהרגליים בסופי שבוע ושעל אף שגיליתי שהן נמכרות בארץ ולא ממש הייתי צריכה להזמין מחו"ל, אני עדיין מבסוטה שעשיתי זאת (כי את הצבע הזה לא ראיתי בחנויות).

תודה רבה לאריאל על הצילומים! שבוע טוב.

חולצה משובצת זארה (מלפני כמה חודשים) / zara check blouse
חצאית עור יד שנייה מאמסטרדם / second hand leather skirt from amsterdam
סניקרז ash (נקנו ב-shopbop.com, אתר אופנה אונליין) / ash bowie sneaker wedges
משקפי שמש ריי-באן / ray ban sunglasses
קלאץ' קום דה גרסון / comme des garçons polka dot pouch