4/22/12

outfit

eyelet_pink_dress_safari_military_vest

An outfit I've been meaning to post here for quite sometime but for some reason never got to until now. Yeah it happens to me a lot... Anyways, here's a cute combo suitable for spring: I'm wearing here a light dusty pink, suede-like, perforated (you're gonna have to trust me on this one) dress under an olive green safari vest.
Army / safari vests are not really hard to find lately, and here's a great one from zara (which I'm trying hard to ignore) and while browsing online I also found a dress very similar to the one I'm wearing here in the spring-summer collection of mango. great transition piece.
Wishing you a great week!


זה אאוטפיט שכבר רציתי מזמן לפרסם אבל לא הגעתי אליו, קורה לי הרבה, יש לי מחברת שבה אני רושמת אאוטפיטים ונסיונות אופנתיים שעשיתי ע"מ שאוכל לשחזר בבלוג אבל מה שבפועל קורה הוא שרשומים בה כמה עשרות אאוטפיטים שאני פשוט לא מספיקה לתעד ואז מגיעים אאוטפיטים חדשים שקוטעים לי את חוט המחשבה... צרות אופנתיות!
ולעניינינו, אני לובשת כאן שמלה קייצית וקלילה דמוית זמש מחורר (תצטרכו להאמין למילה שלי בעניין הזה) בצבע וורדרד עתיק ומעליה וסט ספארי בצבע ירוק זית. אני מאוד אוהבת את השילוב הצבעוני הזה שאפשר ללבוש אותו בדרכים ובווריאציות שונות. ווסטים בהשראה צבאית נפוצים מאוד בחנויות העונה (הנה
אחד מוצלח מזארה שאני מנסה להתעלם מקיומו) ושמלה וורדרדה מחוררת מאוד דומה לזו שאני לובשת מצאתי גם בקולקציית הקיץ של מנגו.
שבוע טוב לכולם!

שמלה הייץ אנד אם, מלפני כמה שנים / h&m dress from a couple of years ago
ווסט בננה רפבליק / banana republic safari vest, also seen here
שרשרת פוראבר21 / forever 21 spike necklace
נעליים מקס&קו, מאיטליה / max&co. wedges