6/6/12

necklaces for summer

chain_link_necklace

adia_kibur_shopbop_necklace

dnnijo_inspired_diy_necklace

Here are a few of my favorite necklaces for summer. Truth is I've had these pictures taken last summer, and already used the necklaces last year but these are still relevant to me.
So what do we have here:


Pic 1 - DIY chain and neon thread necklace. Easiest DIY to date: just got a chain link necklace and neon thread at the craft store, threaded the necklace and that was it. Love the pop of color on neutral garments.

Pic 2 - Adia Kibur neon necklace from last year. You can get yourself one after the jump.

Pic 3 - DIY bead and chain necklace. I was initially inspired by this amazing
Dannijo necklace from last year, and in the middle of the project lost my patience. But it turned out kinda cute.

What's your favorite necklace for summer?

הנה כמה מהשרשראות האהובות שהולכות ללוות אותי לאורך הקיץ הארוך. האמת שהן כבר ליוו אותי בקיץ שעבר והתמונות האלה צולמו לפני שנה או אפילו יותר, אבל כל השרשראות הנ"ל עדיין בשימוש ולגמרי רלוונטיות גם לעונה הנוכחית. אז מה יש לנו כאן?

תמונה 1  - שרשרת "עשה זאת בעצמך": עשויה משרשרת חוליות כסופה וחבל בצבע ורוד זרחני שקניתי בחנות אבגד כלשהי. פשוט ליפפתי את החבל סביב כל אחת מהחוליות, ו... זהו. אחד מפרויקטי "עשה זאת בעצמך" היותר קלים שישנם.

תמונה 2 - שרשרת אבנים בצבע צהוב ניאון. מתנה שקיבלתי בקיץ שעבר, עדיין ניתן להשיג בלינק הזה למי שמעוניינת. הולכת מעולה כקונטרסט מעל גווני סגול וגם בווריאציות אחרות כמו כאן.

תמונה 3 - עוד שרשרת עשה זאת בעצמך, שהתהוותה בהשראת השרשרת הזו של המותג האמריקאי dannijo. נראה לי שבאמצע הפרויקט קצת איבדתי את הסבלנות, אבל התוצאה חמודה ומשמשת אותי מאוד גם הקיץ.

מה השרשרת האהובה עליכם לקיץ?