7/11/13

boho

balenciaga bag, marc jacobs sunglasses, zara boho dress, studded sandals, בלוג אופנה, תיק בלנסיאגה, תיקי מעצבים, סנדלים דיסקו רוסו

balenciaga bag, embroidered dress, zara boho dress, balenciaga town bag, בלוג אופנה, תיק בלנסיאגה, תיקי מעצבים, בוהו שיק

balenciaga bag, marc jacobs sunglasses, zara boho dress, studded sandals, בלוג אופנה, תיק בלנסיאגה, תיקי מעצבים, משקפי שמש מארק ג'ייקובס

I've been dreaming of the perfect "vacation wardrobe" for weeks now, and have been looking all over the place for nice stuff to wear on my upcoming vacation but found nothing yet. Other than this lovely boho style off-the-shoulder dress (which was also found on sale, lucky me).
Well, even if I don't have the perfect wardrobe, going on vacation is good enough I think... Very thankful for that.
Added a pair of flat studded sandals which are great for summer and I quite like the result.
July is always a hard month - non stop working (the term Vacance is unknown to the Israeli culture) and heavy heat make it kinda hard to keep sane. But I'm doing my best??
How are you holding up and enjoying your summer?

אני חולמת כבר כמה שבועות על מלתחת הקיץ המושלמת שתהלום באופן מדויק חופשה בשמש ובים וכבר הרכבתי לי כמה כאלה בדמיון (ובווישליסט של נט-א-פורטה, שזה הכי בדמיון), אבל במציאות לא ממש הצלחתי למצוא כלום שנראה מתאים ומשתלם.
חוץ מהשמלה הבוהמיינית והכיפית הזו שלמרבה המזל נמצאה בסייל. אפילו על בגד ים מוצלח לא הצלחתי להתארגן עדיין.
נו טוב, לפחות יש חופשה באופק וגם אם זה אומר לצאת אליה בלי מלתחה ייעודית, תודה לאל שיש בכלל לאן לנסוע וחופש משוריין ביומן.
יולי הוא תמיד חודש קשה, עבודה נון סטופ בתוספת החום הלא ידידותי קצת מקשים על היכולת לשמור על שפיות, מה גם שכל התמונות באינסטוש של האירופאים נופשים להם בווקאנס שנראה אין סופי בעוד אנחנו נטחנים ומתבשלים במיץ של עצמנו בכלל מטריפות אותי. Haven't the Jewish people suffered enough?
תחזיקו מעמד, גם תורנו יגיע ובחגי תשרי נצחק על כל העולם... קיץ נעים!