7/6/13

crop ! חמש דרכים ללבוש חולצת בטן ולהישאר בחיים

fashionpea_crop_top1

Disclosure: crop tops are starting to grow on me.

That doesn't mean I wore a crop top since I was 16 but I like what I see on the web, all those lovely crop topped outfits that are surfacing on street style blogs and fashion blogs.
And I'm even starting to play with the idea of trying something like this on. Just thinking about it at the mean time.

Below you can find some images I found as inspiration on how to wear a crop top "correctly" and with elegance, in my opinion. Hope you enjoy.
And what do you think about this trend?


Have a great weekend!

גילוי נאות – טרנד חולצת הבטן מתחיל לגדול עלי.
זה לא אומר שלבשתי ואו אף רכשתי חולצה כזו מאז גיל 16, אבל אני די מחבבת את מה שאני רואה ואת האימג'ים שאני מוצאת ברחבי הרשת ואפילו מתחילה להשתעשע ברעיון ליישם את העניין.
בגדר המחשבה בלבד בינתיים.

להלן כמה תמונות להשראה שאספתי מאתרי ובלוגי אופנה שונים, כולם מציגים מראות מעניינים ונעימים לעין, לדעתי לפחות, הכוללים חולצות באורך קצר יותר מהרגיל.

לסיום החלטתי לנתח את הממצאים ולסכם אותם בחמישה טיפים קצרים – "איך לגרום לאאוטפיט עם חולצת בטן לעבוד".  הטיפים בסיום הפוסט.

בהצלחה לנועזות ולאמיצות! Love your spirit !

fashionpea_crop_top2

fashionpea_crop_top3

fashionpea_crop_top4

fashionpea_crop_top5

fashionpea_crop_top6

fashionpea_crop_top7

fashionpea_crop_top8

fashionpea_crop_top9

נחמד וחינני, לא? וגם הרבה יותר אלגנטי ממה שחשבנו שיכול לצאת מחולצת בטן, תודו. אז הנה המסקנות שלי מכל מה שראינו:
5 טיפים איך ללבוש חולצת בטן ולשרוד לספר על זה:

1.     רצוי להצטייד בבטן שטוחה.
זו לא הפעם הראשונה שאופנה מפלה על רקע משקל ואחוז שומן בגוף. סורי, אני לא המצאתי את זה, ואין דרך לייפות את זה.
בחורות אשר מתהדרות ב"ידיות" , טיירים, או כרסי בירה בגדלים כאלה ואחרים (אני אומרת, אם כבר כרס, אז מבירה) – אנחנו אוהבים אתכן כמו שאתן, אבל קצת פחות כשאתן לובשות חולצת בטן.

2.     חולצת בטן עם שורטס ג'ינס קצרצרים או מכנסי "דפוק אותי" למיניהם – מותרת אך ורק לנערות עד גיל 16 (ואמנם אין לי ילדים עדיין אבל אם תשאלו אותי, גם לילדה שלי בת ה-14 לא הייתי נותנת להתלבש ככה). מי שלא סגורה על זה, שתסתכל בת.ז שלה לפני שהיא מתחילה להתלבש.

3.     הדרך לשמור על לוק מהוגן ואלגנטי, בשילוב חולצת בטן, היא להחביא את הפופיק.
אפשר לעשות זאת במספר דרכים, בעיקר לבישה של מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה.
תלבושת החושפת חלק מסוים מהבטן תהיה תמיד סולידית יותר אם לא תציג לראווה את הטבור.
בכלל "לגלות טפח ולהסתיר טפחיים" זה מוטו שאני מאוד אוהבת, וכדאי לאמצו בכל הקשור ללבוש, בייחוד אם אתן מאלה שאוהבות להראות עור וכמה שיותר.

4.     משחקי אורכים וצלליות יתקבלו בברכה: למשל, חולצה קצרצרה וצמודה בשילוב עם חצאית מידי רחבה ומתנפנפת, או עם מכנסיים רחבים מבד נשפך. באופנה, כמו בכל תחומי העיצוב והאמנות, ניגודים זה דבר טוב ומבורך.

5.     לבשי את חולצת בטן בסמוך למקור מים: על חוף הים, על ספינה בקריביים, בחופשה בריביירה הצרפתית וכד'. לא משנה איפה, העיקר שיהיה ים/ימה/אגם/נחל/חוף במרחק של 300 מ' או פחות.
אאוטפיט הכולל חולצת בטן ייראה הכי טוב כשהוא נמצא בסביבתו הטבעית, כפי שתיארתי לעיל, והרבה פחות מוצלח במשרד, בתור לביטוח לאומי או בכל מקום בו את רוצה להיתפס סמכותית, רצינית ולקבל יחס בהתאם.

לסיום כמה דוגמאות לחולצות קצרצרות ויפות שאפשר להשיג בלחיצת כפתור.
שבוע טוב!