8/9/13

Vacation Style: tie dye baby אופנה בחופשה

spektre_sunglasses_kaftan_top_tiedye1

spektre_sunglasses_kaftan_top_tiedye2

spektre_sunglasses_kaftan_top_tiedye3

spektre_sunglasses_kaftan_top_tiedye4

I went on my vacation with a perfect wardrobe this time, if I may say so.
The reasons I think it was perfect are:

a. It was pretty light: only filled half of a small suitcase
b. It was versatile and chic
c. The outfits were carefully planned in advance so dressing took no effort when I was there.
d. The outfits were calculated perfectly for the exact number of days.

e. There were no excess clothing, I wore every single item I packed.
f. I felt comfortable and like myself, only in a glamorous jet set version, hehe :)

No really, I was even a bit surprised by how much my packing this time was good and professional. I guess this is what almost 6 years of fashion blogging, plus a fair amount of traveling does to one's packing and dressing skills.
Maybe I should do a course on how to pack for vacation. Anybody in?

This outfit for me is the epitome of easy summer vacation style: light, comfy, chic and very appropriate for a vacation in which you spend mo
st of your time on the beach or by the pool, and the main blue color corresponds well with the color of the water.
The tribal print pouch and the mirrored sunglasses add a vibe of trendiness to the whole ensemble, and there you have it, outfit no.2 of the "Vacation Style" series.

Wishing you a great weekend!


לחופשה הזו יצאתי עם מלתחה מתוקתקת.
בעבר כשהייתי נוסעת לחו"ל היה לי לעיתים קשה להביא לידי ביטוי את המיטב של המלתחה הביתית ולהתלבש במה שאני חושבת שהוא האאוטפיטים המוצלחים ביותר שלי.

אפשר להאשים בכך אולי את הבדלי התרבות, הסגנון והאקלים בארצות היעד, ואולי גם את חוסר הניסיון שלי (באריזה וגם בהתלבשות) אבל אין מה לעשות, אם יש משהו שכמעט 6 שנים של בלוגינג והרבה נסיעות לימדו אותי זה להתלבש ולארוז ביעילות, בקלות ובהצלחה.
נראה לי שהרווחתי את התואר שלי כ"מתלבשת מקצועית" ביושר.

הפעם הצלחתי לצאת מהארץ עם מזוודה קטנה, מלאה עד פחות ממחציתה בתלבושות שהורכבו מראש ושחשבתי עליהן קצת לפני שארזתי. התוצאה היתה מושלמת מבחינתי - אאוטפיטים מדויקים, נוחים, כיפיים ללבישה ומתאימים לאופי החופשה שסיפקו לי מספיק גיוון וסטייל, ועם זאת לא היו מוגזמים, גם לא בכמות.

מספר האאוטפיטים שנארזו היה זהה למספר ימי החופשה ונראה לי שמיחזרתי בסה"כ אאוטפיט אחד פעמיים (אלוהי הריזורט יסלחו לי). כמו כן, לא היו פריטים שנותרו ללא שימוש וזה נפלא כי אין דבר מעצבן יותר מלסחוב דברים במזוודה ובסוף לא להשתמש בהם.

נראה לי שהדבר היחיד שארזתי בהגזמה הוא בגדי ים: הבאתי 5 סטים של ביקיני, לא פחות, אבל לחופשה שכללה בעיקר שהייה בים ובבריכה זה היה מתבקש, וגם שימושי.

מה שאני לובשת כאן הוא מבחינתי אאוטפיט החופשה המושלם לחופשת בטן גב בשמש ובים (יוון / תאילנד / סרדיניה / אילת / האיים המלדיביים או אפילו לחוף הים בהרצליה) וכולל אלמנטים שהם גם "אלמנטי חופשה מסורתיים" (שורטס, כפתן וכו') וגם אלמנטים שיקיים וטרנדיים (הדפס באטיק, הדפס שבטי, משקפי שמש עם עדשות מראה וכו').
המשך סדרת "אופנה בחופשה - vacation style" בקרוב...
תודה לאריאל על הצילומים. שבת שלום!


עליונית בסגנון כפתן surf gypsy kaftan top
שורטס פול אנד בר / pull and bear shorts
משקפי שמש ספקטרה / spektre sunglasses
פאוץ' מעוטר פונפונים ריפ קורל / rip curl pompom pouch

שרשראות קצרות אקססורייז / accessorize short necklaces
שרשרת מעשה ידי / DIY tassel necklace