11/29/13

jacket weather

check_jacket_gucci_disco_bag2

check_jacket_gucci_disco_bag4

check_jacket_gucci_disco_bag1

check_jacket_gucci_disco_bag3

check_jacket_gucci_disco_bag5

Finally jacket weather! Well, not exactly, Sunday we're gonna go back to tee shirts and sandals here in Tel Aviv... Global warming is a bitch!
I thought it was about time for an outfit post. I know I promised pics from Amsterdam, I'll post them in the next post.
In the meantime please enjoy a winter-y combination with me, with a touch of red which always works out great in a black & white ensemble. And is very appropriate for the Holiday season.
Have a great weekend and happy Hanukkah!

סוף סוף מזג אויר מתאים לג'קטים! אני מתכוונת כמובן לטמפרטורות ששוררות בין השעות 21:00 ל-6:00 בבוקר :)
וגם הגיע הזמן לפוסט אאוטפיט, מזמן לא היה כזה ואני יודעת שהבטחתי תמונות מאמסטרדם, הן תגענה בפוסט הבא.
בינתיים אני מקווה שתהנו יחד איתי מהשילוב הזה שהוא די פשוט ומתבקש וגם טרנדי במידה מסוימת, אך לא יותר מדי (מי שלא קנתה משהו משובץ בחודשיים האחרונים שתקום. יפה, זה בדיוק מה שחשבתי).
חיפשתי הרבה זמן מגפונים שחורים ואפילו תיכננתי להשקיע, אבל למזלי התגלו הבייביז האלה בזארה.
אני כבר כמעט לא קונה נעליים בזארה כי הנעליים שלהם לא רציניות. אבל פעם בליקוי חמה, פלוס מינוס, מחליטים שם לייצר זוג נעליים יפה (עניין של טעם), נוח (זה כבר משהו יותר אוניברסלי) ועם עקב שפוי. וכשזה קורה, חוטפים.

סתיו נעים לכולם, תהנו ממנו כי ביום א' חוזרים לטישרט וסנדלים.
שבת שלום וחג שמח.


אני לובשת:
מעיל משובץ מנגו / mango check coat
מגפונים זארה / zara booties
תיק גוצ'י / gucci disco bag