3/11/14

TLVFW Day 2 - שבוע האופנה תל אביב: מה לבשתי לתצוגה של קום איל פו

 שבוע האופנה תל אביב, תיק בלנסיאגה, ג'קט אופנוענים, בלוג אופנה

אפונה בלוג אופנה ,שבוע האופנה תל אביב, אאוטפיט, בלוג אופנה,

Hi There!
Can you believe it's my third post in two days?? Neither can I.

I took upon myself quite the task of "live blogging" Tel Aviv Fashion week and I must say it's harder than I thought. But at least I'm having fun. It's fashion week!

This is what I wore for the Comme il Faut fashion show that was held this evening.
It was the only show I went to today (I had to recover from yesterday) so I decided to go for something a bit dressy and colorful yet toned down with the sneakers and edgy bag and jacket.

See you here tomorrow for more updates!
Good night
XX


היי שוב, בפעם השלישית ביומיים (!) אתם לא מתרגשים? אני כן!
החלטתי הפעם לקחת ברצינות את הלייב בלוגינג הזה אם כי אני חייבת לומר שזה מעייף לאללה.
חתיכת פרויקט. 


זה גורם לי לחשוב על בלוגרי האופנה הגדולים והנודעים (ע"ע ,the blonde salad,  bryanboy fashiontoast, man repeller) שעושים את זה במשך חודש שלם, טסים ממדינה למדינה ורואים עשרות תצוגות בחודש וגם מדווחים על זה בבלוג. אלוהים.
טוב, לא מזיק שמשלמים להם על זה, מטיסים אותם, משכנים אותם וגם יש להם צוות שלם של אסיסטנטים.

ובחזרה למזרח התיכון - זה מה שלבשתי לתצוגה של קום איל פו היום אחה"צ.
האאוטפיט הזה תוכנן גם הוא מראש והוא המרכזי ששמתי בסימן שאלה כי לא האמנתי שיהיה מספיק קר כדי ללבוש אותו, אבל הפלא ופלא, החורף חזר להתארח וסידר אותי יופי.

בחרתי באאוטפיט ספורטיבי אבל קצת מגונדר וצבעוני, כיאה לבלוגרית אופנה, ושמחתי ללבוש שוב את הסוודר הפלאפי של אקנה שאני מאוד אוהבת אבל למען האמת לא יוצא לי מספיק ללבוש.
יחד איתו הג'קט שהיה ללא ספק פריט השקעה אבל אני פשוט לא מצליחה להוריד מעצמי החורף הזה.
וסניקרז של נייקי בשביל הכיף והנוחות.


ולגבי התצוגה - 
לא הצלחתי לצלם בכלל, אז תודה שיש יח"צ.


fashionpea_comme_il_faut_tlvfw_3
צילום: אבי ולדמן, באדיבות מורן בר

fashionpea_comme_il_faut_tlvfw_2
צילום: אבי ולדמן, באדיבות מורן בר

והנה כמה מהרשמים במילים.
התצוגה נפתחה עם מקהלת suffragette city ששרה את הלהיט Royals של Lorde (מצחיק, השיר הזה התנגן באייפון שלי בדרך לתצוגה).

לאחר הביצוע הווקלי, הדוגמניות יצאו למסלול לבושות בדגמי הקולקציה וחבושות כיסויי ראש בסגנון אחות רחמנייה. עפ"י התוכנייה שחולקה מראש מטרת כיסוי הראש ואלמנטים נוספים היתה לשמש כמטאפורה לתכונות "נשיות" כמו: חמלה, אכפתיות, רוך וכד' אשר מצפים שיהיו לכל אישה, אך בתרבות בה אנחנו חיים תכונות אלו לא זוכות להערכה ולא מתוגמלות כלכלית בצורה הולמת.
בתצוגה נעשה שימוש באלמנטים הללו בצורה ביקורתית, ואני עדיין צריכה לחשוב עם עצמי האם המסר עבר והובהר גם ללא הטקסט, אבל זה מה שנכתב ואני חושבת שנחמד לקרוא קצת מראש על מה הולכים לראות בתצוגה.


אהבתי: את בדי הרשת / המשבצות השקפקפות שאני מאוד מחוברת אליהם עכשיו. וגם את ג'קטי ה-bomber הקלילים והמתאימים מאוד לאביב (בארצות בהן יש אביב). וגם את הפריטים המטאליים.

גולת הכותרת של התצוגה היתה ללא ספק שמונה "נשים אמיתיות", כלומר לא דוגמניות ולא בנות 16, שהיו לבושות באאוטפיטים לבנים ונעלי אולסטאר לבנות גבוהות והרביצו שואו.
אני מאמינה שאף אחת מהקהל, גם עוללות חצי מגילן, לא היתה מתנגדת להתחלף איתן כי הן פשוט נראו טוב והבגדים הצחים והספורטיביים החמיאו להן.


fashionpea_comme_il_faut_tlvfw_1
צילום: אבי ולדמן, באדיבות מורן בר

את התצוגה חתמו הדוגמניות וה"לא דוגמניות" ב-final walk נושאות זרי פרחים.

ובנימה אופטימית זו שולחת לכם חלומות לבנים ומלאי פרחים.

לבשתי:
ג'קט אופנוענים מנגו פרימיום, נקנה בחו"ל / mango premium biker jacket
סוודר אקנה / acne sweater

חצאית זארה, מעונה קודמת / zara skirt
תיק בלנסיאגה / balenciaga bag
נעליים נייקי / nike dunk sky hi sneaker wedges

לילה טוב,
אל תשכחו להתעדכן פה גם מחר :)