5/29/14

I'm In ! אני בעניין

in

1. Finally Kim K married her chosen one, mister Kanye West. Third time's the charm?
I must admit the Givenchy wedding dress was not half bad, the "just married" pic is way cool, and the whole Florentine wedding looks as chic as hell. As one could only expect from Kanye.


2. Speaking of weddings and wedding dresses, how amazing was Poppy Delevingne wedding part II ? A beautiful Moroccan celebration in a lavish Pucci gown, much more interesting and flattering than the Chanel one she wore on part I of the wedding.

3. Speaking of weddings, that reminds me of my own wedding. I still have my wedding dress lying comfortably in the closet. I might get to revisit it again soon on the blog. Stay tuned!

4. Loving the new Campaign starring Michelle Williams for Louis Vuitton. Esp. the beautiful and soft Lockit bag. Yum!

5. Had a blast at Justin Timberlake's concert last night in Tel Aviv. What stood out the most, other than the amazing Justin himself, were the dancers' outfits: loved the black crop tops combined with black full skirts with cycling shorts underneath (so nineties!) and Adidas Stan Smiths. Sleek, edgy and chic.

6. I'm glad to announce the winner of the raffle I hosted on the Facebook page.
Congrats Shani Russo (also on your upcoming wedding)!! I hope you enjoy your bracelet and many thanks to all of you who participated!

Happy Thursday!




1. בשעה טובה ומוצלחת קים קרדשיאן נישאה לבחיר ליבה, קניה ווסט.
השמלה היתה לא רעה בכלל, גם לטעמי האישי (ולא חשבתי שאני אגיד דבר כזה אי פעם, אבל, כבר דיברנו על כך שמאז שחברה לקניה הסטייל שלה השתפר פלאים) ולפחות לפי התמונות, החתונה שנערכה בפירנצה הייתה מלאת סטייל ונוטפת שיק.
המסמר האחרון בארון של הפיכת הקרדשיאנית לאייקון אופנה מוביל ולגיטימי לכל דבר ועניין.

2. אם בענייני חתונות עסקינן, אז פופי דלווין עלתה על סטרטאפ: במקום להתחתן, להתגרש ולהתחתן שוב, למה לא לקיים שתי חתונות במכה אחת?? לטעמי, חתונה ב' שהתקיימת במרקש היתה מגניבה פי כמה מחתונה א', וגם השמלה בעיצוב peter dundas לבית האופנה פוצ'י היתה הרבה יותר מה שציפיתי מפופי להינשא בה, בניגוד לשמלה א' של שאנל.


3. ענייני חתונות ג': המאורסות הטריות בוודאי תשמחנה לדעת שמעצבת שמלות הכלה הילה גאון פתחה חנות אאוטלט לשלושה חודשים בלבד, עם עיצובים מעונות קודמות במחירים נוחים בהחלט.
הייתי הולכת בעצמי לבדוק, אלא שכבר התחתנתי, וגם בשמלה של הילה גאון בכבודה ובעצמה, שכרגע נחה בגאון בארון שלי. יש סיכוי סביר שתראו אותה בקרוב בהופעת אורח בבלוג. stay tuned!

4. לעניינים אחרים, הקמפיין האחרון של מישל ויליאמס ללואי ויטון התפרסם בתחילת החודש והוא לוחץ לי על כל הכפתורים הנכונים. בראש ובראשונה עם התספורת המושי מושלמת שאם היה לי קצת אומץ ורצון להיות בלונדה הייתי מנסה לחתור לכיוונה ושנית, באמצעות תיק ה-Lockit הרך והמושלם לא פחות. מחכה לראות עוד!

5.  אז מי היה אתמול בהופעה של ג'סטין בפארק הירקון? אני!! ועוד כ-50 אלף איש נוספים...
ההופעה היתה מעולה בדיוק כמו שסיפרו לכם והדבר המשובח הבא בתור אחרי ג'סטין היה התלבושות של הרקדניות: חולצת בטן שחורה, חצאית שחורה בעלת נפח שמסתיימת בדיוק מעל הברך, מתחתיה טייץ רכיבה שחור (כמו שהיינו לובשות לשיעורי ספורט בחטיבה, כה ניינטיז!) ונעלי אדידס סטאן סמית' בלבן.
דוז פואה למי שאחראי על ההלבשה הזו. פלוס, עשיתם לי קצת חשק לאדידס (אבל כבר קניתי בירקנשטוק לבנות, זה נראה לי מספיק קורבן אופנה לקיץ אחד) ובעיקר חשק לקוביות בבטן.

6. והודעת שירות אחרונה חביבה:
בסופ"ש הקרוב תתקיים בחיפה מכירת בגדים שכל הכנסותיה קודש למרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית חיפה והצפון. לא רואה דאונסייד אחד בלתרום למטרה חשובה כזו בעודכן עושות שופינג.
לעמוד האירוע בפייסבוק.

לסיום תודה ענקית לכל מי שהשתתפה בהגרלת הצמיד בעיצוב אפונה X שלומית אופיר.
אתן מקסימות ומשעשעות ותודה שהזכרתן לי שהעולם הוא כל כך גדול ויפה ושיש עוד הרבה יעדים שאני שואפת לבקר בהם... אף פעם אי אפשר לשבוע מטיולים ונסיעות למקומות חדשים!
והזוכה המאושרת בצמיד היא: Shani Russo, ברכות גם על חתונתך הקרבה, מקווה שהצמיד יהנה בירח דבש באיטליה :)

 
*** עדכון 8.6: משלא נענו כל פניותי, עלתה בגורל זוכה חדשה: הזוכה היא: Inbal Regev. ברכות!!

מוזמנים לחזור לכאן מחר לפוסט קייצי ומשמח במיוחד.
חמישי שמח!