8/20/14

what's IN: summer 2014 edition / כל מה ש"אין" גרסת קיץ 2014

fashionpea_summer2014

אני די בטוחה שחלקכם התקשה לעקוב בין אזעקה לאזעקה, וגם למי היה ראש, ומאחר ולרובנו הקיץ הזה די התפספס והתחרבן, החלטתי לערוך סיכום קצר של כל מה ש-IN.
לשמחתנו, אולי, מזג האויר ימשיך להיות קייצי במקומותינו עוד כמה חודשים לפחות, אז תמיד יש אופציה להשלים את החסר ולעשות לפחות יום קיץ אחד בסטייל:


1. חופשת קיץ:
היעדים הלוהטים במיוחד לחופשת קיץ בשנת 2014 היו ממוקמים כולם באירופה וחלקם אפילו מאוד קרובים: מיקונוס, איביזה, קרואטיה וסיציליה.
עזבו את ניו יורק או פריז, כל מי שהוא משהו, נפש באחד (או יותר) מארבעת הלוקיישנים האלה הקיץ.
ותשכחו מכל מה שחשבתם על המקומות האלה - שום נופשונים של ועד העובדים (קרואטיה) או קרחאנות שיכורות של קלאבריסטים (איביזה) - השנה הפאשניסטות הראו לנו שהמקומות הללו מצטלמים נהדר באינסטוש ובעיקר מהווים לוקיישן הולם ומפנק לרגיעה מהמולת הערים הגדולות.
לקריאה נוספת.

2. כובע פנמה:
אם כבר חופשה פוטוגנית, אי אפשר בלי הכובע הרשמי של הקיץ - כובע פנמה.
והאמת שהוא גם מעולה לסתם bad hair day. באחריות.

3. הריון קיצי:
אייקוני האופנה ובלוגריות ידועות לקחו דוגמה מנינט, ובשבוע האחרון חווינו גל מסחרר של הודעות פומביות על הריונות אופנתיים. בשבוע אחד בישרו קריסל לים, הבלוגרית אמילי שומן מ-cupcakes and cashmere ועורכת מגזין Lucky ומלכת הסושיאל מדיה איווה צ'ן (שימו לב להודעה המגניבה שלה באינסטוש) על הריונותיהן שעתידים להסתיים בלידה (בעז"ה) מתישהוא בחורף הקרוב.
אז נכון, להיכנס להריון זה לא בדיוק כמו להזמין חופשה ליוון או לרכוש כובע, אבל אין ספק שהלחץ בעיצומו ובייבי באמפ עגלגל יהיה האקססורי הנכון לשבוע האופנה בסתיו הקרוב. בנות, הכינו את הביציות!
ואני מהמרת שגברת man repeller היא הבאה בתור...


4. ביקיני רקום בעבודת יד:
לכל קיץ יש את מותג הביקיני התורן שלו. בשנה שעברה זה היה TRIANGL (שממשיך איתנו גם הקיץ) והשנה זה הביקיני של kiini.
חוץ משם חמוד, מראה יפה, והבטחה שהוא עשוי בעבודת יד כך שאין שניים זהים, יש לו תווית מחיר אסטרונומית, והדגמה ממיטב דוגמניות העל כמה שהוא נראה טוב עליהן.
עם זאת, אנחנו בנות התמותה כנראה נחפש אחרי דגמים שמחמיאים גם לבת אנוש, ולא משטחים את הציצי שגם ככה אין לנו / תומכים בבוטילישסיות המתפרצת שלנו.


5. סנדלי שריכה שטוחים:
אחרי שהלמה בנו והחזירה לאופנה את כפכפי הבירקנשטוק, פיבי פיילו לא עוצרת ב-ugly וממשיכה לתת בראש.
זוג הנעליים הטרנדי התורן מבית מדרשה הוא סנדלים שנראים כמו הכלאה בין כפכפי שריכה שטוחים ונעלי קריפרס. נותנים לרגל צללית גדולה בכמה מידות (מעניין איך נראית בהם מי שנועלת מידה 41. ביגפוט?) ומגושמים להפליא, אבל כמו כל דבר שגאונת העיצוב הזאת נוגעת בו, הם משום מה נחשקים.
אני הייתי מנסה וריאציה מעודנת יותר, מס' המלצותי יימצאו בתחתית הפוסט.

שאריות קיץ נעים ושקט :)
** עדכון: לא נראה ככה, אבל בואו נישאר אופטימיים**



shop the post:



1. summer 2014 IT vacation spot:
Forget about New York or Paris, the places to be this summer were/are: Mykonos, Ibiza, Croatia and Sicily.
Everybody who's anybody has vacationed there recently, and if you did not, well, I guess it doesen't count.. Sorry!
Further reading here.

2. summer 2014 IT hat:
Definitely the panama hat.
And it's even great just for a bad hair day. Trust me.

3. summer 2014 IT physical state: Pregnancy
Oh lord, so many pregnancy announcements from esteemed fashionistas this week, I'm loosing track! So the latest pregger ladies are: Chriselle Lim, Cupcakes & Cashmere's Emily Schuman, and Lucky magazine EIC and social media mogul Eva Chen (with such a cute announcement only a few hours ago on Instagram).
Looks like the most fashionable accessory for F/W fashion week is going to be a baby bump. Prepare you're ovaries, ladies!
p.s I bet Man Repeller is next..

4. summer 2014 IT bikini brand:
Last summer it was the creations of TRIANGL (which continue to make waves) but this summer it's all about hand made crocheted pieces by kiini.
The name is cute, and who doesn't like hand made, but it's way too expensive plus I'm not sure a mortal body (not the body of Adriana Lima or Bar Refaeli) can pull it off.

5. summer 2014 IT sandals:
We are still wearing the Birks that are a fashion comeback thanks to her, but Phoebe Philo does not stop at "ugly".
The latest shoe trend influenced by her creation: laced flat sandals which resemble creepers. They make your foot look long and huge, and are very bulky, but hey, there's something about this ugliness. As always.
Though I'd personally prefer a softer and more delicate version (see links above).

I wish you a great rest-of-the-summer!

XX