1/16/15

ginger love

greenwich_coat6

greenwich_coat2

greenwich_coat5

greenwich_coat1


שבת שלום!

חוזרת לשגרה אחרי היעדרות קצרה לטובת נסיעת עבודה לחו"ל - תובנות וחוויות בנושא של לטוס בחודש שביעי להריון יכללו בפוסט הבא בסדרת ה-bump diaries.
עד שיעלה הפוסט אני יכולה לומר על קצה המזלג שזו חוויה שאפשר לוותר עליה, בייחוד אם אתן לא חובבות גדולות של טיסה בתקופות לא הריוניות. השילוב של החיבה המזערית שלי לעניין (בלשון המעטה) וההורמונים של ההריון שחזרו במלוא המרץ לרגל הטרימסטר השלישי והאחרון (הכניסו כאן אמוג'י של רקדנית פלמנקו בשמלה אדומה, כפול 10) הפכו את העניין לאמוציונלי מאוד ובואו רק נאמר שטיסה במחלקת תיירים זה לא המקום לפתוח בו את הממטרות.


ועד שאתרגל בחזרה למקום הבטוח שלי על הקרקע, אני לובשת תגלית חדשה נגד גשם - כובע פדורה רחב שוליים שהוא אחלה פתרון לשמירה על שיער יבש ותסרוקת במצב יחסית דומה לצורתה המקורית כשעזבתן את הבית, גם בימי סערה וסופה - ומעיל גדול בגוון חמים שכיף להתכרבל בו ושהוא מבין הפריטים שאני עדיין יכולה להיכנס אליהם בנוחות, מכיוון שהבטן כבר רחוקה מלהיות דומה למה שאתם רואים בתמונות הללו שצולמו רק לפני כמה שבועות בודדים.

שיהיה סופ"ש חמים ונעים, נתראה בקרוב 


מעיל LOVES, עכשיו בסייל / LOVES coat
גופיה ארוכה זארה / zara long sleeve ribbed shirt
טייץ אבישג ארבל / avishag arbel maternity leggings
כובע מחנות רנדומלית / hat from a random store


Hi there!
Getting back on track after a short business trip. Some thoughts about flying when you're 7 months in will be included in my next bump diary post.
Until then I can tell you that I'm not sure if I recommend that, especially if you don't like flying when you're not pregnant. Hating being on an airplane plus being filled up with third trimester hormones (yay! It's almost like we're back to the first trimester all over again, hormone wise :/ ) make not so great travels.


And until I will assume my regular safe place on the ground I'm wearing a new discovery that's great for keeping your hair dry while the rain is pouring (and looking chic) - a fedora hat - worn with an oversize coat that's fun to cuddle in on a cold day and is one of the things I find comfy to wear as I become ginormous with every day that goes by.

Have a fun weekend and see you soon