2/6/15

leggings: fashion faux pas or legit garment? סוגיית הטייץ

fashionpea_legging_inspiration



טייץ - פשע אופנתי או פריט לבוש לגיטימי?

אם הייתם שואלים אותי לפני 8 חודשים או יותר הייתם מקבלים תשובה חד משמעית, פסקנית ונחרצת: לא, לא, לא לטייץ.
כמו דברים אחרים ורבים, ההריון טרף את הקלפים גם בסוגיה הזו, ולאט לאט אני לומדת להכיר בלגיטימיות של פריט הלבוש האלסטי הנ"ל. וזה פאקינג נוח בטירוףףףףףףףףף!

fashionpea_legging_inspiration11

לפני שאנחנו צוללים עוד קצת לדיון, אם יורשה לי לשחק כאן את משטרת האופנה לכמה שורות, אחת הסיבות שבעטיה אולי שללתי לחלוטין את הפריט הזה היא ה-abuse הרציני שהוא עובר בארץ.
ביכולתו של הטייץ לחשוף לעולם את קווי המתאר של האיזורים הפרטיים שלך ושמתי לב שתחת כל עץ רענן במקומותינו, אני רואה קפ"קים על גבי קפ"קים. בנות, קצת צניעות.
וגם, זה too much information בשמונה בבוקר לפני הקפה (התה) הראשון שלי.

fashionpea_legging_inspiration4

אז איך אפשר ללבוש טייץ ולצאת מזה בשלום, ואף חלילה באופן שיקי?
כלל ראשון - לדאוג לחולצה / טוניקה / ג'קט / חלק עליון שיכסה את האזור האינטימי.
גם ככה הטייץ מאפשר להעריך כמעט במדויק מה אחוז הצלוליטיס בירכיים שלך, וזה בסדר, כולנו בני אדם, אבל אנחנו לא צריכים להתוודע לאיך נראה ה-hooha שלך. עד כאן.

fashionpea_legging_inspiration8

כלל האצבע אומר שכל טוניקה או חולצה שמגיעה עד אמצע הירך היא בסדר גמור ויכולה להיות חלק מצוין מאאוטפיט כזה.
אפשר גם לנסות משחק של אורכים - זה תמיד עובד: חולצה או טוניקה ארוכה עם ג'קט קצר, או להיפך חולצה קצרה (אך מכסה קפ"ק) עם ג'קט ארוך.
וטריק מעולה לחורף הוא ללבוש סריג או סוודר קצר מעל חולצה מכופתרת שתסתיר את העניינים.

fashionpea_legging_inspiration5

יש גם אופציה, במקרה שאתן ממש נעולות על חולצה או סריג מסוים והוא קצר מדי להילבש עם טייץ (בעיקר אם מדובר בסווטשירט או בסוודר), ללבוש גופיית טריקו שארוכה ממנו מתחתיו, מבצבצת ב"אגביות", ומכסה את החלק האסטרטגי.
ואם אתן ממש עצלניות אז אפשר לתת לצעיף ארוך לעשות את עבודת ההסוואה. רק אל תשכחו לא(!) להוריד אותו.

fashionpea_legging_inspiration6

מקור ההשראה המרכזי לתלבושות הכוללות טייץ הוא הזן האנושי (או למען האמת הלא אנושי) שנקרא models off duty.
מסתבר שהפריט האהוב על דוגמניות בשעה שהן יורדות מהמסלול הוא טייץ (בדר"כ בשילוב עם מגפונים ותיק מעצבים כלשהו) ועם כל כמה שכואב הלב להסתכל עליהן ושברור שלא נראה כמותן גם אם נלבש את אותם הפריטים בדיוק נמרץ, אפשר וכדאי לקבל רעיונות. וגם מבלוגריות אופנה. דא...

fashionpea_legging_inspiration7

אני בינתיים די נהנית ללבוש את הטייצים ההריוניים שלי, ומאמינה שאחרי הלידה אתן לפריט הזה צ'אנס ואחקור את הנושא באופן מעמיק יותר ורלוונטי גם לתקופות נטולות בטן.

לפני סיום, עלו ל-LOVES פריטים חדשים ויפהפיים, אני כבר מזהירה שהם במהדורה מוגבלת ביותר אז אל תגידו שלא אמרתי.

סופ"ש נעים!

fashionpea_legging_inspiration12